|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg har vært på eventyr i AtlasfjelleneEn fantastisk 11 dagers trekkingopplevelse gjennom berberlandsbyer og over fjellpass, sovende i telt, på matter i gites, på jordgolv i åpne steinhytter. Opp bratte fjell i timevis uten mulighet til et eneste flatt hvilesteg og med kuliminering sist søndag da vi nådde toppen av Mt. Toubkal 4167 m.o.h.like etter kl. 8 om morgen. Starta kl. 05.00 med hodelykter i mørket, og med et seint, jevnt tråkk gikk det ganske radig oppover. Bare en persom måtte snu pga. høydeproblemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg har vært på eventyr i AtlasfjelleneDet hørtes ufattelig herlig ut!! For en opplevelse.
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Jeg har vært på eventyr i AtlasfjelleneÅh! Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg har vært på eventyr i AtlasfjelleneDet hørtes helt fantastisk ut. Jeg elsker å gå i fjellet, men er ikke i fysisk form til noe slikt nå. Men det kan være et treningsmål (som kan spares til jeg har unger som ikke vil være med på ferien).
![]() |
![]() |
#5 |
Slim på hovednerven
![]() Sv: Jeg har vært på eventyr i Atlasfjellene
Det var en storslått og vakker opplevelse, ja.
Jo bedre form du er i, desto større utbytte har du av turen. Og jo mer ser du av landskapet rundt deg. Det sagt, men behøver ikke være i superform for å ha glede av en slik tur. Er man vant til å gå i fjellet og på toppturer, klarer 5-10 timer uten å bli utmattet og vet at man klarer å gå opp bratte fjell i 4-6 timer, da er det bare å komme seg ut på tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Jeg har vært på eventyr i AtlasfjelleneDet høres helt rått ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Jeg har vært på eventyr i AtlasfjelleneOi, det hørtes helt fantastisk ut! Dette må prøves ut en gang.
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
![]() Sv: Jeg har vært på eventyr i Atlasfjellene
Jada, kan legge inn noen bilder og link til blogg når jeg har sortert og redigert litt. Lille Asusen jeg bruker her egner seg ikke særlig til billedbehandling, så jeg satser på å ha en del klart i løpet av helga. Drar hjem i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Live and let live
|
![]() Sv: Jeg har vært på eventyr i AtlasfjelleneDet høres rett og slett helt fantastisk ut!
![]() |
|
|