Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ull på salg på Intersport

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-10, 17:14   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ull på salg på Intersport

Jeg var innom Intersport i dag litt tilfeldig og dumpet over ullsalg.
McKinley merinoull til 59,- pr del.

Gammel 23-09-10, 18:15   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ull på salg på Intersport

...og til barn for 39 kr pr. del. :ser på bunken:

Gammel 23-09-10, 18:15   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Intersport etterpå da, skjønner jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 18:18   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Intersport en tur etterpå da.

Gammel 23-09-10, 18:44   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

59,- pr del er merinoullen til barn, superundertøyet er det 39 pr del.

Gammel 23-09-10, 18:46   #6
Left
Passiv

Standard

Ja, det får man vite etter å ha brukt 399,- på et sett fra Skogstad

Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 18:47   #7
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg var innom Intersport i dag litt tilfeldig og dumpet over ullsalg.
McKinley merinoull til 59,- pr del.

Det var jo virkelig fine priser .. Ergelig at dette kom i dag da.. når jeg svidde av noen hundrelapper på PR i går ..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 18:52   #8
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var der dagen salget starta, og fikk på tross av gale folk med ville blikk tak i noen godbiter.
Superundertøy til barn for 29 kr delen*5 stk, superundertrøye til samboer til 39, og ullgenser til sambo, Devold, til 70%. Da var jeg utslitt og måtte ut. betalte vel i underkant av 300.
Superundertøyet hadde vel kosta 199 pr del mener jeg.
Veldig moro de få gangene man får shoppa til en så ok pris.

Gammel 23-09-10, 19:12   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

59,- pr del er merinoullen til barn, superundertøyet er det 39 pr del.

Jeg kjøpte merinoull og på kvitteringen står det 39,- pr del?

Gammel 23-09-10, 19:48   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjøpte merinoull og på kvitteringen står det 39,- pr del?

Heldigggrisen

Jeg trodde jeg gjorde ett kupp jeg
Jaja, fikk det mye billigere enn ordinær pris da.

Gammel 23-09-10, 23:44   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør superundertøy egentlig?

Er det varmere enn vanlig strømpebukse og tynngenser av noe slag?

Gammel 24-09-10, 07:55   #12
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hva gjør superundertøy egentlig?

Er det varmere enn vanlig strømpebukse og tynngenser av noe slag?

Varmere enn vanlig bomullstøy er det nok, men det slår ikke ull. Superundertøy føles ikke så vått om man svetter, skal vel liksom lede fuktigheten ut. Jeg har unger som har brukt ull hele livet, likevel har to av fire blitt fullstendig anti og nekter å ha det på seg. Det STIKKER!!! Hyles det. Så da får det være et alternativ.

Gammel 26-09-10, 17:30   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Så superundertøy er egentlig best for voksene i aktivitet? Jeg ser ikke for meg at unger svetter så mye.
Men det er altså varmere enn vanlig strømpebukse og tynngenser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.