|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Milano - reisetips ønskes!Om en liten mnd drar jeg til Milano på jentetur.
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Milano - reisetips ønskes!Spise på Da Bruno. Domen er vanskelig å unngå. Castello sforzesco om dere er i museumsmodus. Fin park bak. Og besøke gamlebyen i Bergamo om dere flyr derfra, man kan shoppe der og, og det er hyggeligere enn Milano.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Milano - reisetips ønskes!Nå har jeg vært der!
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Milano - reisetips ønskes!Martis, likte du Milano?
|
|
|
#8 |
|
Ute på tur
|
Sv: Milano - reisetips ønskes!
Det var dyrt, ja. Men jeg likte byen så der, ikke noe must å dra tilbake, men det var en fin tur og morsomt å ha vært der. Områdene rundt var veldig fine, vi kjørte til en svær innsjø og deretter opp i fjellene i vinområdet. Helt nydelig.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Milano - reisetips ønskes!Jeg foretrekker også Roma foran Milano til tross for at jeg har bodd i Milano i tre år. Nå kan jeg ikke så mange tips for jeg var barn når jeg bodde der, men jeg var i Milano for noen år siden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ute på tur
|
Vi var ute på nattelivet den ene kvelden og da dro vi et stykke unna sentrum. Masse barer og restauranter på hver sin side av en kanal. Dessverre for oss, regnet det "cats and dogs" så vi gadd ikke å gå så masse rundt..
|
|
|
#11 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Milano - reisetips ønskes!Har dere hotelltips. Skal ogsaa paa jentetur, og jeg er reiseleder og har faatt i oppgave aa finne sentralt og koselig hotell, rent og pent - stille og rolig - gjerne med svömmebasseng (men da drömmer vi vel). Bör vaere under 250 euro per natt for et dobbeltrom, helst mindre. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Milano - reisetips ønskes!liefje, jeg kan spørre samboeren min, han er endel i Milano på forretningsreise, og da bor de på gode og sentrale hoteller.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Supert. Jeg er takknemlig for alle tips! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Milano - reisetips ønskes!Vi bodde på ett rett ved sentralstasjonen, bestilt via Coop så betalte vel ca 1600 natta for 2 stykk. Gåavstand til det meste, og orker man ikke gå er metroen der. Og fantastisk frokost!!! Kommer aldri til å glemme den gode kaffen der, beste jeg har smakt! Reine, store rom med sofagruppe.
|
![]() |
|
|