Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Follo i cupfinalen

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-10, 13:26   #21
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Follo i cupfinalen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er jo fnisemorsomt da, at de setter forsiden i svart på grunn av en fotballkamp. Forsiden på sporten ok, men på selve avisa? Hva skal de gjøre når det skjer noe virkelig trist?

Dette var jo virkelig trist.

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

:ikke fra Follo: Men dette var gøy! Håper jeg får lurt til meg en bilett til finalen i år.

Det er sikkert noen trøndere som har en billett eller to å selge.

Gammel 23-09-10, 13:33   #22
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer til Follo!

Gammel 23-09-10, 13:41   #23
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå gleder vi oss bare til at Godset skal grisebanke Follo i finalen!

:fiskedaske:

Gammel 23-09-10, 14:00   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er jo fnisemorsomt da, at de setter forsiden i svart på grunn av en fotballkamp. Forsiden på sporten ok, men på selve avisa? Hva skal de gjøre når det skjer noe virkelig trist?

Du er ikke trønder skjønner jeg?

Når er denne finalen? Og kan man kjøpe billett noe sted?

Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 14:45   #25
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

RBK fikk som fortjent i går. Elendig spill. Synd men sant.

Og forsiden på adressa i dag var jo bare til å le av. Her tar vi fotballen på blodig alvor altså

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 15:11   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men sønnen min, den fine vesle fireåringen min ble lei seg da han hørte hva kampresultatet var, og så så han i avisen og så resultatet med et annet tall i parentes og så sa han "Jaja, det var uavgjort ved pause da". Hva er det for slags bytting jeg har fått meg?

Jeg likte spesielt godt artikkelen i en eller annen nettavis der det sto;
"Follo til finalen i cupfinalen". Jahaja ...

Adressa har vel bare kopiert avisene i Bergen, de har drevet med slikt lenge.

Gammel 23-09-10, 15:24   #27
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Råsa drakter.
Follo har vist at fotball ikke er religion, og i tilegg stiller med rosa drakter til støtte for aksjonen. Jeg smeltet, og heier på dem videre.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 15:40   #28
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skvatt skikkelig da jeg så Adressa i morges. Var kongen, statministeren eller Flettfrid Andresen død, liksom?

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg tror forsiden er skikkelig ironisk ment og jeg skal knegge, eller om jeg tror den er seriøst ment og om jeg i så fall skal dåne loddrett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 15:43   #29
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en stygg mistanke om at den er seriøst ment. I så fall er den jo nesten en hån.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 15:45   #30
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har en stygg mistanke om at den er seriøst ment. I så fall er den jo nesten en hån.

Det er det jeg mistenker, jeg også, serr'u. Men den hadde gjort seg veldig godt som ironi også, så hvem vet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 15:46   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er det jeg mistenker, jeg også, serr'u. Men den hadde gjort seg veldig godt som ironi også, så hvem vet.

Jeg har kjent fotballfrelste folk. Det er ikke skygge av tvil hos meg om at den er seriøst ment.

Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 18:12   #32
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Klart det er seriøst ment.

Gammel 23-09-10, 19:49   #33
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er bare sinnsykt kuult at en gjeng med rosa menn fra et lag ingen har hørt om i de øvre fotballdivisjoner kan slå Rosenborg i en semifinale i fotball. Helt rått, jeg håper de vinner finalen også

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 19:50   #34
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

jeg håper de vinner finalen også

Å nei - et sted går grensa for hva som er moro.

Gammel 23-09-10, 20:04   #35
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg lar Follobunaden henge i skapet fram til 17. mai Men koste meg med kamp i går, ja! Sinnsykt morsomt! Det beste var nesten at det var fortjent.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 21:26   #36
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg lo godt av den også, da jeg skjønte hva det handlet om. Men sønnen min, den fine vesle fireåringen min ble lei seg da han hørte hva kampresultatet var, og så så han i avisen og så resultatet med et annet tall i parentes og så sa han "Jaja, det var uavgjort ved pause da". Hva er det for slags bytting jeg har fått meg?

HA HA, så bra! Han har peil den gutten der.

Heia Follo.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 21:37   #37
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg tror forsiden er skikkelig ironisk ment og jeg skal knegge, eller om jeg tror den er seriøst ment og om jeg i så fall skal dåne loddrett.

Jeg synes det var utrolig morsomt uansett jeg. Nesten morsommere faktisk hvis de var seriøse. Men så ler jeg i grunnen mye av blodfansen uansett jeg da.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 21:38   #38
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lo godt av den også, da jeg skjønte hva det handlet om. Men sønnen min, den fine vesle fireåringen min ble lei seg da han hørte hva kampresultatet var, og så så han i avisen og så resultatet med et annet tall i parentes og så sa han "Jaja, det var uavgjort ved pause da". Hva er det for slags bytting jeg har fått meg?

Det der er sånt som Jan Eggum advarer mot. Ateistens sønn som ber aftenbønn liksom.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 23:35   #39
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Hvorfor kan ikke RBK le, når Follo..

Gammel 23-09-10, 23:47   #40
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Be aware, før du vet ordet av det dras du med av ukjente krefter, og ender opp som en ekte soccer mom, med Berit Riise som ditt største forbilde.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.