Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal meg varme støvler!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 09:24   #1
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Anbefal meg varme støvler!

Etter sist vinter har jeg lovet meg selv at jeg skal kjøpe dunkåpe og varme støvler, slik at jeg kan stå i mange minusgrader på stasjonen og vente på toget uten å fryse halvt ihjel. For jeg har ingen forhåpninger om at vinteren kommer til å bli noe varmere dette året, ei heller at NSB/Jernbaneverket klarer å håndtere snø/kulde noe bedre enn sist...

Siden den grå North Face dunkåpen nå er i boks (1700 på salg hos Intersport) mangler jeg nå bare støvler. Men jeg vet ikke hva som er bra!

Anbefalinger mottas med takk!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:26   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg varme støvler!

Timberland mukluk. Jeg brukte mine med min North Face dunkåpe i hele fjor vinter. Var aldri kald.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:52   #3
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg har disse:
Er strålende fornøyd. Varme og kule, men veldig dyre.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:56   #4
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Gode tips til hvor man får tak i de støvlene dere anbefaler?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
Gammel 24-09-10, 10:01   #5
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Timberland mukluk. Jeg brukte mine med min North Face dunkåpe i hele fjor vinter. Var aldri kald.

Disse kjøpte jeg i går, og har hørt de skal være veldig varme, ja. Det gjør jo ingenting at de er superfine i tillegg. Jeg fikk tak i de hos DNA, men vær rask, for de er visst veldig populære.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 10:19   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fra HH, ligner veldig på de Mukluk. Mine er hvite.
Passer meg superfint for de har ujevne størrelser, feks 39 1/3 sånn at det er plass til en ullsåle nedi.
Kjøpt på XXL. http://www.xxl.no/sko/damesko/vinter...2-dame-1065642

Gammel 24-09-10, 10:19   #7
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Standard

Hvordan er forresten støvlene i vidde? (Innehaver av lakselegger)

Gammel 24-09-10, 10:27   #8
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Jeg noterer også disse tre tipsene, HH og Muluk men hva heter dine Krem?
Har akkurat sikret meg en parajumpers long bear - skal ikke fryse i vinter nei

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 10:28   #9
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nå vet ikke jeg hva en lakselegg er, men mukluk'ene har snøring og kan reguleres greit i vidden.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 10:28   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Ugg Ultimate Bind:

Så varme at jeg gikk barbent (jeg elsker å gå barbent) store deler av vinteren og bare trengte en tynn ullsokk nedi når det var på sitt kaldeste (og vi hadde ned i -30 i januar i år). I tillegg har de grovere såle enn vanlige uggs og jeg synes de er ganske kule til en litt laid back dunjakkestil, men noen pyntesko er det jo ikke.

Gammel 24-09-10, 10:54   #11
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg følger Vianne Rocher og anbefaler UGG, bare en litt annen modell - UGG Adirondack:

Jeg kjøpte mine tidlig i januar og bodde i dem i den veldig kalde perioden som kom etter det. Sammen med en dunkåpe var jeg ikke kald i vinter. De tåler slaps og søle også.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 10:57   #12
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg noterer også disse tre tipsene, HH og Muluk men hva heter dine Krem?
Har akkurat sikret meg en parajumpers long bear - skal ikke fryse i vinter nei

Mine heter Bumper, jeg kjøpte de på Lille Vinkel Sko. (Men jeg kjøpte mine på salg da... )

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 13:48   #13
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Mine heter Bumper, jeg kjøpte de på Lille Vinkel Sko. (Men jeg kjøpte mine på salg da... )

Jepp-spørs om ikke jeg må vente til et evt.salg ... host - de koster nesten 3 ser jeg. Men fine var de !

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 13:51   #14
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Mange fine støvler her! Har tenkt å kjøpe meg UGG Adirondack. Noen som veit hvor jeg kan få tak i disse? Nett eller butikker?

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:03   #15
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nillenalle, her.

Mange fine støvler her! Har tenkt å kjøpe meg UGG Adirondack. Noen som veit hvor jeg kan få tak i disse? Nett eller butikker?

Vet ikke hvor du bor Nillenalle, men i Oslo selges de i flere butikker. Agnar Hagen sko i Bogstadveien har dem (kjøpte mine der). Har også sett dem på den nye skobutikken på den nye delen av Storo senter. (Shoebaloo eller noe sånt.) Nettbutikker har jeg ikke oversikt over, men sikkert noe av de amerikanske som sender til Norge. Jeg kjøpte mine for rundt 2500,- i vinter.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:14   #16
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Vet ikke hvor du bor Nillenalle, men i Oslo selges de i flere butikker. Agnar Hagen sko i Bogstadveien har dem (kjøpte mine der). Har også sett dem på den nye skobutikken på den nye delen av Storo senter. (Shoebaloo eller noe sånt.) Nettbutikker har jeg ikke oversikt over, men sikkert noe av de amerikanske som sender til Norge. Jeg kjøpte mine for rundt 2500,- i vinter.

Takk for tilbakemelding. Jeg bor i Bergen, så de er vel sikkert å oppdrive her også. Vi er ganske nyinnflytta her og jeg er ikke så god orientert på fine skobutikker. Syns foreløpig jeg bare finner kjedebutikker. Noen som har peiling?

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:19   #17
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Sverger til Ugg på vinteren her også:-) Ikke verdens peneste å se på, men utrolig varme!!! Deilig:-))

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 14:21   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Doc Marten har fått flere modeller med varmfôr, så jeg på Eurosko. Og Danske Andeføtter er både fine og varme.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.