Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Overtrekksbukse i stor størrelse

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 13:54   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Overtrekksbukse i stor størrelse

Jeg trenger en god bukse som jeg kan bruke til utelek med ungene nå i høst og vinter. Kan gjerne være litt foret og må være vannavisende. Bruker str 44-46 og er 167 cm høy så trenger noe som har litt plass til rumpe og lår uten at det blir liggende tre meter med stoff som bilringer runt anklene. Noen gode tips?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 15:51   #2
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Overtrekksbukse i stor størrelse

Hvis du har tenkt å bruke litt penger på en bukse anbefaler jeg denne: Bergans Stranda. Jeg er ca samme størrelse som deg, og har kjøpt herre/unisexutgaven av denne buksa i xl og kort beinlengde. Slik får jeg plass til godt med klær under, og siden den har seler holder den seg oppe selv om den er litt stor. Den har polstrede knær, så den passer flott til utelek.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 18:18   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Overtrekksbukse i stor størrelse

Bergans vil jeg også anbefale. Muligens Breheimen som er gtx? Med noen lag ull under går den fin-fint til vintersbruk også. Bergans kan iallefall bestilles i ulike str. ang benlengd, usikker på om det gjelder alle modeller, men det finner du vel utav..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.