|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Regnvotter?
|
|
|
#23 |
|
er her
|
Sv: Regnvotter?Vi har kjøpt regnvotter uten for på en eller annen billig-kjede tidligere, funket fint de. Jeg liker heller ikke de med for. Det blir ofte for varmt og klumpete ikke minst for små barnehender.
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Regnvotter?Vi har regnvotter fra Troll, hvor det uttagbar ullvott inni. Kjempegode. |
|
|
|
#26 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnvotter?Nere: De vottene du viste er tynne, og fungerer bra
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Regnvotter?Vi har votter som ser slik ut, identiske bortsett fra et de røde har tykt for, og de mørkeblå bare har en mm eller noe sånn. (ok, ikke identiske siden de har ulike farger...) og jeg klarer sånnsett ikke se av bildet om det der er tykke eller tynne.
|
|
|
#28 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Regnvotter?Hmm, tåler at de blir skitne? Jeg innrømmer at jeg sliter maksimalt med denslags, men vet også at det slaget er tapt før jeg har begynt.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Regnvotter?Alle votter trenger vel en vask innimellom?
|
|
|
#30 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Regnvotter?Vi har mange typer regnvotter, HH, troll sine pluss et par til tror jeg, og reimatec.
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Regnvotter?Name it eller var det exit har fått tynne ullvotter som fungerer utmerket til å ha inni regnvotter. Koster ca. 69,- om jeg husker rett. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Regnvotter?Kjøpte limegrønne regnvotter på Europris i dag, 60 kr. Like greit å ha det billig, for vips er de borte - selv om de er merket.
|
|
|
#34 |
|
Pandemonium
Oh, my god. Jeg har litt å jobbe med, skjønner jeg. Alle flekker sprayes eller gnis inn med gallesåpe før vask, selv halvutslitte strømpebukser eller HM-bodyer, og generelt er jeg opptatt av at alt skal være "ordentlig". Og nå har hun begynt å spise med skje selv.
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Regnvotter?Akkurat regnvotter ser jeg ikke noe poeng i å kjøpe dyre merker. Vi har hatt hm, kapahl og cubus. Alle har vært supre utenpå tynne ullvotter e.l. Og de har sittet godt på alle sammen. De forede likte ikke vi heller så godt. Regnvotter gikk ofte i vaskemaskinen (sammen med regntøyet) når vi kom hjem fra barnehagen, og de holdt godt da også. Tror ingen ble utslitt, men flere har forsvunnet. Jeg synes for øvrig det var håpløst når poden startet i 1.klasse, og ingen ville ha regnvotter lenger.
|
|
|
#36 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Og det er så kjekt når de ligger vrengt i hylla i barnehagen, og de ansatte må stappe foret inni igjen på 13 par!!
|
|
|
#37 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Det gjør jeg faktisk bare ikke. Det ser jeg på som litt utidig. Ok om de var vrengt for å tørke over natta, men å levere dem sånn når de har vært hjemom for å vaskes - nei.
|
|
|
#38 |
|
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker å tørke hansker og votter i støvletørkeren. Tre vottene på, start "blåser'n og vips er det tørt.
|
|
|
|
#39 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Jeg også - når jeg har en tilgjengelig. Og det har jeg bare hos (ex)svigers. Har lovt meg selv at denne vinteren så husker jeg å kjøpe en
|
|
|
#40 |
|
Pandemonium
Sv: Regnvotter?Det ble visst ikke rene regnvotter. Jeg orket nemlig ikke å stikke ut i dag. Derimot tok svigermor oppdraget, men returnerte med noen halvtykke, albuelange votter fra Lego Wear. De så greie nok ut, så jeg sender dem med i barnehagen på mandag. Jeg har allerede vært flink, og har skrevet navnet hennes inni. Merketusj er genialt!
|
![]() |
|
|