|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ute på tur
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Vi er ganske i boks. Junior trenger en dress til, mulig jeg skal ha 2 delt som ekstra settet i år. I tillegg trenger begge votter. Ellers så passer tingene fra ifjor fortsatt, og minsten arver jo fortsatt det meste etter storebror. For denne sesongen er alt dekt.
|
|
|
#22 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Kontroll |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Full kontroll på ytterklær. Vinterjakker, sko, dresser, luer og votter er i hus til alle tre!
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Dresser, sko, luer og ull/fleece har vi kontroll på. Votter er et eneste sammensurium som jeg ikke orker å tenke på akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Eg har kontroll i den forstand at eg veit kva eg mangler. Lillesøster må ha jakke og vintersko, men ellers er ho i mål. Storesøster må ha jakke, støvletter og vintersko. Luer, sokker og votter drukner vi i, og ullundertøy har begge nok av.
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Vi mangler Ecco goretex, Viking thermo, vinterlue og Reimatec+ votter. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Nei, og jeg vurderer å rømme sånn at noen andre (les: mannen) kan fikse det for en gangs skyld. Hvorfor er det alltid jeg?
|
|
|
#29 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Jeg har nå oversikt over ull og dresser, men i løpet av kvelden håper jeg å ha sett over luer, votter og jakker også. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Quiet, please
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Jobber akkurat med å få oversikten :kaosfamilie:, så nei, ikke kontroll enda. Men jeg tror vi har det vi trenger.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?har kontroll men er fortsatt litt til som må handles.
|
|
|
#33 |
|
maler
|
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Jeg vet hva jeg mangler. Minsten må ha en dress til og et sett viking thermo. Og en ullfleecedress fra nøstebarn.
|
|
|
#34 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?
Signerer. Jeg kjøper når vi får bruk for. Og i mitt hode er det lenge til vinter. Her er det 12-14 grader fremdeles, og sandalene står fremdeles i skohylla. Hadde tenkt å pakke bort capser og sandaler etter høstferien. Da tar jeg fram det jeg mener vi trenger da. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kontrollfrik
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Jeg vet dog med sikkerhet at niåringen må ha en skibukse til vinteren. Den skal være foret og helt vanntett, og den må være med seler siden hun er ekstremt tynn. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Finnes det skibukser som er forete og helt vanntette? Yngste har Skogstad, som er foret, men ikke helt vanntett. Eldste har Bergans-bukse, med ullbukse inni. Det funker fint,altså, men jeg kunne også tenke meg en poseogsekk-bukse. :henger meg på: |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kontrollfrik
Ticket to Heaven har vi hatt. Foret og vanntett. Men det gikk hull på den ganske fort. Seler hadde den også. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Polarn o pyret er vel litt foret. Ticket har vi også hatt, den er foret. Reima og troll finnes også. I år har vi faktisk kjøpt h&m, men det tror jeg blir i samme gaten som skogstad permeabilitetspolitisk.
|
|
|
#40 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Har du kontroll på utstyr til den kommende vinteren?Delvis, tror jeg. Vi har ull, vinterdress, et par Kivat-luer, Hestra-vottene som ble kjøpt før påske, og ett par vintersko i str. 21 som jeg kjøpte brukt her inne. Det må nok enda et par vintersko til, tenker jeg, samt flere luer og votter, og så får vi se hvordan frøkna vokser.
|
![]() |
|
|