|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberJeg har egentlig veldig lyst til å gå, men jeg har ikke lyst til å gå alene.
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberNenne, jeg er litt sånn som deg. Har egentlig veldig lyst til å gå, men akkurat nå venter jeg litt og ser om jeg får billetter til Prince. Velger meg Prince før Lambert, men kommer jeg meg ikke til Bergen på Prince, blir jeg veldig gjerne med deg på Lambert. Jeg synes fyren har en fantastisk stemme også liker jeg at han er litt anderledes enn mainstream-typer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberJeg har veldig lyst å se Adam, men har heller ingen å gå med. Dessuten er passer det så dårlig at det er på en mandag kveld. Så det blir vel ikke til det...
![]() |
#8 |
Det norske
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberBor i Drammen. Du bor i Telemark, som jeg skjønner? Har du tenkt å kjøre?
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberJeg tar sikkert toget og må kanskje regne med å overnatte. Det er mulig jeg greier å kombinere det med jobb.
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberamylin og jeg har billetter!
![]() |
#11 |
Det norske
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberHeldiggriser. Jeg synes det blir for skummelt å dra alene, og farte hjemover på egenhånd sent på kvelden. Og så passer det innmari dårlig at det er på en mandag, æsj. Blir jo sikkert natt før man er i seng.
![]() |
#12 |
One of These Days
|
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberNenne, hvis du regner med å overnatte, har jeg ledig seng i kjellerstua! Vi drar nå tidlig på jobb dagen etter, men det går fint for deg å slappe av, sove lengre og dra senere om du ikke skal på jobb, altså. Skal du på jobb, så bor jeg rett ved en togstasjon, så det er 13 minutter til Oslo S, hvor du får tog hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberTakk og takk!
![]() |
#15 |
Det norske
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberHvordan var konserten?
![]() |
#16 |
One of These Days
|
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i november(Kilde: youtube.com) Konserten var vedig bra! Hadde glemt hvor godt jeg liker å gå på klubbkonserter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Det norske
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i november*MISUNNE*
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberHmm jeg vil reise, men alene :O ehh nei det tørr jeg ikke.. Noen fra buskerud området som skal |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i novemberhaha jeg varte i feil tråd da eller |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det noen som skal se Adam Lambert i november
SÅ BRA!
![]() |
|
|