|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvor mange trinn i kveldsstellet? (Stell av ansiktshud only) | |||
| 0 (legger meg som jeg er, eller hiver litt vann i ansiktet) |
|
54 | 54,55% |
| 1 |
|
12 | 12,12% |
| 2 |
|
17 | 17,17% |
| 3 |
|
6 | 6,06% |
| 4 |
|
4 | 4,04% |
| 5 |
|
5 | 5,05% |
| 6 |
|
1 | 1,01% |
| 7+ |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?3?
|
|
|
#23 |
|
er her
|
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Tannpuss og kanskje litt vann i ansiktet, altså null trinn i denne pollen, ikke føler jeg at jeg har behov for noe mer heller. Men jeg sminker meg ikke daglig da, kanskje det er av betydning.
|
|
|
|
#24 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Jeg synder. Stort sett bare en vaskeklut i fjeset etter tannpussen. Om jeg tar en kveldsdusj bruker jeg rens og ansiktspeeling samtidig. Et par ganger i uka husker jeg ansiktskrem.
|
|
|
#25 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Pusse tenner, vrenge av seg klær, stupe i seng. Works like a charm.
|
|
|
|
#26 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?2-3. Spesial ansiktsvask, event rensevann oppå for å lukke porene ( ikke alltid jeg gjør det), og ansiktskrem. Morgen og kveld. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Jeg orker ikke bruke tid på slikt, når jeg endelig får soset meg i seng. Jeg bruker for øvrig ikke sminke (hverken orker eller har tid til det heller), så det har selvfølgelig litt å si. Jeg satser på naturlig skjønnhet. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ferdiglada
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Må telle:
|
|
|
|
#29 |
|
Textrovert
|
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?4, tror jeg det blir.
|
|
|
#30 |
|
intro
|
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Tja - jeg fjerner sminke og renser huden med Eucerin rensekrem fra apoteket, og smører meg deretter med noen uhorvelig feite greier fra samme sted. Blir det ett eller to trinn? I tillegg tar jeg av meg linsene.
|
|
|
|
#31 |
|
er her
|
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Jeg må bare si at hver gang denne tråden dukker opp, så starter jeg å synge på Spesialagent Ozo: Tre lette trinn.
|
|
|
|
#33 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?4 trinn; |
|
|
|
|
|
#34 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Jeg pusser tenner i dusjen, og ofte treffer vannet ansiktet underveis. Bruker ikke sminke da, bortsett fra et par ganger hvert jubelår. Farger vipper og bryn en gang i mnd omtrent, og hudpleieren sukker litt over manglende trinn tror jeg, men samtidig ser hun ikke forskjell o jeg har vært flink å smøre meg i ansiktet med krem kjøpt hos henne, i forhold til de gangene jeg ikke har smurt på en uke eller to, så jeg tror det funker greit som det gjør egentlig.
|
|
|
#36 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?4-5
|
|
|
#38 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?0. Kommer alrdi til å bli mer heller. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kveldsstell, hvor mange trinn?Jeg bruker bare øyensminke. Når jeg fjerner den( før jeg legger meg eller når jeg står opp ...) bruker jeg vann og det som måtte finnes av såpe i nærheten. Deretter fuktighetskrem. To ganger i skuddåret har jeg en "pleie meg selv-kveld" Og da blir det ansiktsmasker og stas og moro.
|
![]() |
|
|