Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 14:21   #11
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna

Det er ikke bare meg, altså? Alt som har med klær å gjøre er stor jobb for meg. Å vaske klær er greit nok, men for å kunne vaske klær må de bæres ned i kjelleren og sorteres. Etter vask skal de henges opp, brettes og legges på plass. Jeg bruker mye tid og energi på det og forsøker å begrense vaskingen. Det hjelper en god del, men det blir likevel mye jobb. Særlig på vinterhalvåret er det mye jobb med klær, særlig fordi de ikke kan tørke ute er det også et forstyrrende element i huset. Om vi bare hadde et tørkerom.. :drømmer:

Vi har en pappkasse med sesongklær og for små klær. Oppi der havner alt som for tiden ikke brukes. Som deg har jeg opprydding to ganger i året i forbindelse med overgang til varmere/kaldere vær. Heldigvis har jeg noen som kan arve fra oss. Ellers er det en god del som blir liggende til frustrasjon for meg som bor i et lite hus med dårlig lagringskapasitet. Jeg bruker også mye tid på å sy navnelapper.

Jeg har forresten gravidklær som skal selges/gis bort, noen som er interessert? Har også to blå vinterdresser i str 74/80 og nyfødttøy.
Det blir bare liggende og oppta plass.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.