Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna
Det er ikke bare meg, altså? Alt som har med klær å gjøre er stor jobb for meg. Å vaske klær er greit nok, men for å kunne vaske klær må de bæres ned i kjelleren og sorteres. Etter vask skal de henges opp, brettes og legges på plass. Jeg bruker mye tid og energi på det og forsøker å begrense vaskingen. Det hjelper en god del, men det blir likevel mye jobb. Særlig på vinterhalvåret er det mye jobb med klær, særlig fordi de ikke kan tørke ute er det også et forstyrrende element i huset. Om vi bare hadde et tørkerom.. :drømmer:
Vi har en pappkasse med sesongklær og for små klær. Oppi der havner alt som for tiden ikke brukes. Som deg har jeg opprydding to ganger i året i forbindelse med overgang til varmere/kaldere vær. Heldigvis har jeg noen som kan arve fra oss. Ellers er det en god del som blir liggende til frustrasjon for meg som bor i et lite hus med dårlig lagringskapasitet. Jeg bruker også mye tid på å sy navnelapper. 
Jeg har forresten gravidklær som skal selges/gis bort, noen som er interessert? Har også to blå vinterdresser i str 74/80 og nyfødttøy. Det blir bare liggende og oppta plass.