Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Til dere som jeg har tatt oppdrag fra

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 09:39   #121
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til dere som jeg har tatt oppdrag fra

Ovklok er kanskje det som tilsvarer "vice guy" på engelsk?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 09:49   #122
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Noen tar ting for seriøst.

Også ler jeg av håvamål. Hvorfor i alle dager skal man ikke være venn med sin fiende? Det er jo morsomt.

Du kan være venn med din fiende, men ikke med dine venners fiender.

Gammel 28-09-10, 09:58   #123
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ble det forvirrende mye livsvisdom å fordøye!

Gammel 28-09-10, 10:49   #124
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er lei meg selv og glad i andre. :informerer:

Gammel 28-09-10, 19:40   #125
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen tar ting for seriøst.

Ikke jeg, heldigvis.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 19:55   #126
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Betre bør
Du ber kje i bakken
enn mannevit mykje.
Med låkare niste
du legg kje i veg
enn overdrykkje av øl.

Du kan være klok her, bare ikke drikk for mye øl. Spørs om HI hadde gjort det siste.

Det står vel også at vit er vesalmanns trøst.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:23   #127
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Døyr fe;
døyr frendar;
døyr sjølv det same.
Men ordet um deg
aldri døyr
vinn du eit gjetord gjævt
.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:41   #128
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...og at jeg kunne glemme at om det er en skøyer som sier "Jeg liker ikke deg" så er det jo morsomt! Makan til forglemmelse fra min side!

Gammel 28-09-10, 20:49   #129
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

...og at jeg kunne glemme at om det er en skøyer som sier "Jeg liker ikke deg" så er det jo morsomt! Makan til forglemmelse fra min side!

Nei, du får tolke som du vil. Jeg ville derimot ikke tatt Vimsen så veldig seriøst i akkurat denne tråden, når den i hovedsak består av fjas og tull.

Gammel 28-09-10, 20:52   #130
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, du får tolke som du vil. Jeg ville derimot ikke tatt Vimsen så veldig seriøst i akkurat denne tråden, når den i hovedsak består av fjas og tull.

Fjas? Håvamål er blodig alvor, altså.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 20:58   #131
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, bortsett fra det, seffern!

Gammel 28-09-10, 21:25   #132
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Men hun likte jo deg da, Skremmern, så du er inhabil.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:26   #133
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Det er bare fordi vi er i slekt. Hun er min ukjente mor fra et annet ekteskap.

Gammel 28-09-10, 21:31   #134
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Betre bør
Du ber kje i bakken
enn mannevit mykje.
Med låkare niste
du legg kje i veg
enn overdrykkje av øl.
.

Ovdrykkje av øl kan være godt av og til.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi får høre hva hun sier. Hvis hun tør å komme tilbake...
Jeg gir jevnt over blaffen i om hun ikke liker meg, jeg ser bare ikke helt poenget med å dele sine personpreferanser med alle, spesielt når den evt mislikte personen selv kan lese det.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 21:57   #135
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvis den mislikte IKKE kan lese det derimot, da er det greit.

Gammel 29-09-10, 10:10   #136
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvis den mislikte IKKE kan lese det derimot, da er det greit.

Jepp. Derfor synes jeg bloggene bør være forbeholdt jeg liker/liker ikke-prat. Bortsett fra apan, Skipadda, Zoë og Elinblu sine blogger, som jeg ofte leser.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 10:19   #137
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Er det slemt av meg å le litt nå?
Ikke visste jeg at rine hadde så lange tær. Jeg bøyer meg dypt i støvet og ber så mye om forlatelse.

Gammel 29-09-10, 10:21   #138
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Haha genialt. Lage en sutretråd, men egentlige budskapet er at du vil selge og vil ha flere oppdrag. Så klart støtter jeg deg. Legger inn 1000 bestillinger NU.

Hadde jeg ville hatt mange oppdrag hadde jeg bare bedt om det. Enkelt og greit.

Sutretråd.

Gammel 29-09-10, 10:24   #139
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ikke visste jeg at rine hadde så lange tær. Jeg bøyer meg dypt i støvet og ber så mye om forlatelse.

Dette er jo typisk hersketeknikk. Forkle kritikk som spøk. Tar folk det alvorlig kan man le av dem. Tar de det ikke alvorlig kan man fortsette.

Alle som liker å mobbe andre bør notere seg dette trikset. Hele poenget med mobbing er å komme i en posisjon hvor den andre parten er låst slik at uansett hva vedkommende velger å gjøre så blir det feil.

Gammel 29-09-10, 10:41   #140
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg tror ikke rine har lange tær i det hele tatt, det er virkelig ikke det inntrykket jeg har av henne. Det er heller ikke sikkert at det spiller noen rolle for henne hva du synes om henne, hun kan mislike måten du kommer med din personlige mening likevel.

Jeg synes him har et poeng her, du har satt rine i en ubehagelig posisjon.

Emneord
håvamål, kinderegg, lars monsen, mage, morsomme skøyere, trine rein, øl

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.