|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Vi bruker vanligvis ikke egne overgangssko. Men i år har vi kjøpt til Kløver fordi sommerskoene var blitt for små. Vi har kjøpt et par dritkule knallrosa Kavat-skinnsko, med brun tupp og med både snøring og glidelås i siden. De går litt opp på ankelen.
|
|
|
#43 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?
Åtte minus! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Mine går ikke i barnehagen, men jeg er frekk nok til å svare likevel. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Jeg kjøper forøvrig heller ikke egne overgangssko. Overgang, liksom. En overgang varer noen få uker. Hva skal man med egne sko til det? Lave goretex eller joggesko funker fint til det blir vinterskokaldt. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Denne uka begynte vi med Ecco goretex (vintersko). Hun har vokst ut av de halvhøye fra Viking og jeg ville ikke kjøpe enda et par høstsko nå som det er blitt kaldere på morgenen og føttene vokser så fort. Har Dockboots i bhg til regnværsdager.
|
|
|
#47 |
|
Tøff
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?
Vi har kjøpt disse, men til Bølla er de for varme enda. Det er ullfor i dem og hun blir svett.
|
|
|
#48 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Vi kjøpte noen halv-høye Timberland-sko lillebror for en måneds tid siden. Allerede er begge limt med araldit. Vi har en sliter!
|
|
|
#49 |
|
♡
|
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?Jeg kjøpre Viking Goretex vinterstøvler og arvet noen pent brukte joggesko med plass til ullsokk for de få dagene som er igjen av joggeskoværet.
|
|
|
#50 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?1 klassingen her, har Superfit goretex halvhøye overgangssko. Ikke fòret, men dog varmere enn vanlig joggesko. Er det surt på fredag når de har uteskole, så blir det Viking Thermo støvler.....(har brukt overgangsskoene eller gummistøvler fram til nå ). |
|
|
|
![]() |
|
|