Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

40 % rabatt på Pierre Robert

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-10, 15:04   #41
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 40 % rabatt på Pierre Robert

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Mannen blei sendt på jakt. Han fann to longs til minstemor. Ellers var det berre i str 8-9 år og oppover igjen.

Var det din mann som stod ved siden av meg og snakket med deg i telefonen?

Gammel 21-09-10, 15:07   #42
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ikkje utenkelig. Dress ?

Gammel 21-09-10, 15:12   #43
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ikkje utenkelig. Dress ?

Ja, han så kanskje litt formell ut, der i øyekroken. Og litt stor, for han skygget liksom over alle sakene som jeg også skulle sjekke ut

Jeg er i et elendig humør i dag, så jeg registrerte ikke så mye rundt meg. Men jeg måtte bare en tur ut.
Det var sånn cirka klokka 13.

Gammel 21-09-10, 15:14   #44
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Då var det nok han ja

Gammel 21-09-10, 15:15   #45
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Då var det nok han ja

Jeg må jo bare le,
dette var litt festlig igrunn.

Gammel 21-09-10, 16:19   #46
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Eg lo høgt her eg satt. Mannen var meir, åja. Kva så ??

Gammel 22-09-10, 18:36   #47
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Fikk tak i to sett til begge i dag (trøye, longs og sokker), samt at de fikk hver sin tynne hals og lue. Jeg fikk tak i et par strømpebukser til meg selv også. Og sokker.

IcaMaxi på Moholt fikk inn nye varer mens jeg var der i ettermiddag, for de som har vært på bomtur tidligere. Men det var fx bare 4 trøyer per størrelse. Jeg gjorde altså et grovt innhugg i beholdningen

Gammel 23-09-10, 09:31   #48
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var på ICA på dag 2 av salget, og nesten alt var revet vekk. Klarte å finne en ullbukse og en ullgenser til 6-åringen, dog måtte jeg kjøpe en størrelse for stor på genseren. Men det gikk fint da. De er ikke så fryktelig store i størrelsen.

Gammel 23-09-10, 10:29   #49
Piasisia
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2010
Piasisia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Var ikke noe tilbud på den hos oss

har ringt til ica`s hovedkontor. Og dette tilbudet skal gjelde ALLE Ica Maxi i hele norges land.
Løp å kjøp

Piasisia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-10, 13:03   #50
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Det var ikke 40% på Meny på PR-Ull heller.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 11:25   #51
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 40% rabatt på Pierre Robert

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Meny har samme tilbudet neste uke.

Står det noen steder at Meny skal ha dette tilbudet denne uken?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 11:29   #52
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Ingen i de 3 Meny-butikkene jeg har besøkt siden mandag visste når dette tilbudet (if ever) skal komme.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 11:32   #53
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg leste det på ett annet forum, men tror hun må ha fått feil opplysninger. For her er det ikke tilbud.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 11:34   #54
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Vi fikk kjøpt 6 sett! Ungene min elsker de ullklærne. De skifter alltid om til det når de kommer hjem fra skole/barnhage.

Gammel 29-09-10, 11:41   #55
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hørt at Coop skal ha 40% i uke 40.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:04   #56
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har hørt at Coop skal ha 40% i uke 40.

Noen som vet om dette stemmer? Mandags morgen i uke 40, så jeg vil i allefall forsøke å være tidlig ute om så er tilfelle!

Gammel 04-10-10, 13:06   #57
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

coop mega har det tilbudet.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:09   #58
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Takk, jeg ser det i kundeavis på nett nå.

Gammel 04-10-10, 13:20   #59
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Åh supert!

Gammel 04-10-10, 13:28   #60
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kikket i OBS-kundeavisen nå, de har 40% på Janus (utgående farger) denne uke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.