Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet din partner ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-10, 20:00   #81
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Vet din partner ...

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Nei
- hvilken størrelse de bruker i sko? Nei
- hvilke klær som tilhører hvilket barn? Ja
- hva de har av klær og hva de trenger? Nei
- (hva du heter) Ja

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 20:03   #82
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Nå kom han nettopp hjem her med nye pysjer til minstemann, som jeg ikke visste at han trengte. Samt buffer til begge barna, og det visste jeg i alle fall ikke at de trengte. Jeg har nok mer oversikt over yttertøy, men det henger sammen med at jeg "vet vi har en dress i str 116 hengende et sted, som jeg kjøpte på FP i fjor".

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 20:08   #83
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvilken partner?

Hvis vi snakker om faren til ungene:

Nei. Kanskje. Nesten. Delvis. Ja.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 20:10   #84
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Ja, for det meste.
1. Der må han innimellom spørre meg.
2. Vet ingen av oss sikkert før vi er i butikken.
3. Stort sett, men innimellom går ei t-skjorte eller ei ulltrøye i feil skuff.
4. Ja, men det tok litt tid før han klarte å si det. Har visst dårlig erfaring med en navnesøster. tink på ungdomsskolen var skikkelig teit eller blåst eller noe.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 20:17   #85
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Ja. Han pakker til ungene når vi skal på ferie også.

Jeg pakker til en, en pakker selv og mannen pakker til en. Fin fordeling.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 20:24   #86
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Ja, det tror jeg.

- hvilken størrelse de bruker i sko? Tviler jeg sterkt på. (Veit det knapt sjøl. )

- hvilke klær som tilhører hvilket barn? Nei - han har ikke peiling, men greit nok da gutta bruker tøy litt om hverandre.

- hva de har av klær og hva de trenger? Nei, det kan jeg aldri tenke meg.

- (hva du heter) - vel - innimellom kaller han meg "mutter'n" så jeg begynner å lure.

Gammel 29-09-10, 20:33   #87
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Nja, sånn ca.
- hvilken størrelse de bruker i sko? Nja ...
- hvilke klær som tilhører hvilket barn? Ja.
- hva de har av klær og hva de trenger? Nei.
- (hva du heter) Jepp

Gammel 29-09-10, 20:49   #88
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær?
Tja, sånn cirka i hvert fall.
- hvilken størrelse de bruker i sko?
Omtrent riktig, men jeg synes de er i en vanskelig alder nå - litt ulik størrelse avhengig av type sko.
- hvilke klær som tilhører hvilket barn?
Ikke full oversikt, nei.
- hva de har av klær og hva de trenger?
Nei.
- (hva du heter) Jada.

Han lager matpakkene,
jeg tar all klesvask og er stort sett den som kjøper klær og utstyr. Hvis han skal ordne noe pleier han å ha stort behov for nøyaktige instrukser eller fire støttende telefonsamtaler på veien.

Gammel 29-09-10, 20:49   #89
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Partneren min kan ingen av delene, men det er ikkje så rart sidan det ikkje er hans barn. Pappaen deira veit naturligvis alt.

Gammel 29-09-10, 20:54   #90
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hahaha!
- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Nei.
- hvilken størrelse de bruker i sko? Nei.
- hvilke klær som tilhører hvilket barn? Tja... både og
- hva de har av klær og hva de trenger? Nei.
- (hva du heter) Ja, det har gått inn.

Gammel 29-09-10, 20:55   #91
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja på alt!

Ja, bortsett fra at vi kanskje ikke deler syn på hva de trenger til en hver tid ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 20:55   #92
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær?

Ja.

Sitat:

- hvilken størrelse de bruker i sko?

Ja.

Sitat:

- hvilke klær som tilhører hvilket barn?

Såklart.

Sitat:

- hva de har av klær og hva de trenger?

Tja, bob-bob. Sånn noenlunde. Eller, han har kontroll, men vi er litt uenige om hva som er tilstrekkelig tror jeg.

Sitat:

- (hva du heter)

Litt frustrert eller?

Gammel 29-09-10, 20:57   #93
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg spurte for moro skyld mannen om hvilken størrelse de bruker i klær, hvorpå han svarte 106 og 84 - så nei, det vet han helt sikkert ikke!!

Gammel 29-09-10, 21:06   #94
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Ja det gjør hun.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 21:08   #95
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå spurte jeg min mann og han visste faktisk størrelser i både klær og sko. Ble litt overrasket selv her! Siden vi har en jente og en gutt er det jo relativt lett å se hvilke klær som hører til hvem, men han har ikke oversikt over hva de har og hva de trenger. Derimot vet han hva både jeg og de heter.

Gammel 29-09-10, 21:13   #96
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Nei, ikke i det hele tatt. En gang han og babyen skulle møte meg i byen etter at jeg hadde vært på kurs hadde han kledd storesøster sine ullester/sokker på hendene til lillebror.

Han bruker navnet mitt da.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 21:22   #97
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja på alt. Jeg ville ikke giftet meg med en som var tilbakestående. Er ikke dette å forvente altså? Det må han aldri få vite.

Dette er unødvendig synes jeg. Er det å være tilbakestående at man ikke har full oversikt på sånt, altså? Jeg vil heller tro det har med praktisk fordeling i hjemmet å gjøre.

Mannen min har for øvrig god oversikt på det meste.

Gammel 29-09-10, 21:23   #98
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Jeg spurte for moro skyld mannen om hvilken størrelse de bruker i klær, hvorpå han svarte 106 og 84 - så nei, det vet han helt sikkert ikke!!

Herlig.

Gammel 29-09-10, 21:28   #99
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja på alt. Jeg ville ikke giftet meg med en som var tilbakestående. Er ikke dette å forvente altså? Det må han aldri få vite.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-10, 21:30   #100
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Nei..
- hvilken størrelse de bruker i sko? sånn ca.
- hvilke klær som tilhører hvilket barn? ja
- hva de har av klær og hva de trenger? Nei
- (hva du heter) Ja

Jeg tar stort sett alt av klesvask, og jeg tar utelukkende meg av alt av klesinnkjøp.
Her i vår skulle han og minste inn på hm og kjøpe en 2-pk med bomullsgensre, etter "befaling" fra meg. De kom ut igjen med 2 gensre i akkurat riktig str. "Jøss, visste du hvilken str. hun bruker?", "nei, jeg bare kikket bak i nakken på den genseren hun hadde på seg"..., løsningsorientert iallefall.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.