Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet din partner ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-10, 09:50   #34
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vet din partner ...

Vi har det også sånn som dere, Glitter.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvem sier det?

Jeg reagerte altså på dette:

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim

Min mann er lite pussywhipped, men han er altså barnas far og tar akkurat like mye av klesvask, sammenbretting, påkledning og innkjøp som meg.

Må partner gjøre alt det der siden han er barnas far, altså? For å vite hva som rører seg i familien? Det er jeg ikke enig i.

Det blir en feilslutning, som her:

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten

Da gjør man seg selv virkelig uunnværlig på et område som bør være banalt enkelt.

Dette stemmer jo bare dersom mannen virkelig var så evneveik at han ikke greide dette om jeg skulle bli syk eller borte.

Men det er da ingen grunn til at han skal gjøre noe han ikke er så god på eller interessert i til hverdags, når jeg liker å gjøre det. Han greier alt som kreves i daglig stell, som å kle på guttungen hans egne klær, og sørge for at de passer til vær og føre, og at han har nok klær i barnehagen, for det meste. Han vet også hvor lang og tung gutten er, og hvordan vaskemaskinen virker. Det er da virkelig viktigst, på dette feltet. Samtidig krever ikke han at jeg skal vite hva slags oppvasksåpe vi bruker, eller når vi eventuelt trenger ny oppvaskbørste.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.