Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal meg Takeaway på Romerike

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-10, 15:04   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg Takeaway på Romerike

Montro om Mirchi i Tærudgårdene har takeaway - de har i så fall himmelsk god mat.

Gammel 01-10-10, 15:06   #22
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

China palace ble stengt av mattilsynet i fjor, så jeg er ikke så lysten på hverken den eller Tims på Jessheim som led samme sjebne....

China Palace på Lillestrøm? javel... sånn da var lysten på den maten borte..

Gammel 01-10-10, 15:07   #23
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

jepp..

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

China Palace på Lillestrøm? javel... sånn da var lysten på den maten borte..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 15:12   #24
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde bestemt meg for Rasoi, og ville ringe og bestille på forhånd, men nummeret som står på nett er ikke i bruk

Gammel 01-10-10, 15:16   #25
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg er også litt oppgitt over utvalget av serveringssteder på Jessheim. Til å ha så mange steder er det jaggu lite variasjon.

Ja, virkelig!

Vi har til gode å finne noe virkelig godt som ikke er denne indiske. Men finnes det gode steder i omegn, da? Vi har liksom ikke reist til Nannestad bare for å sjekke.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 15:17   #26
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Ikke vi heller....

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Vi har liksom ikke reist til Nannestad bare for å sjekke.

Gammel 01-10-10, 15:22   #27
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en lokal restaurant som er ganske ok, forresten. Kan prikke deg med den, om du bor i nærheten.

Gammel 01-10-10, 15:24   #28
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

ja takk

Vi har en lokal restaurant som er ganske ok, forresten. Kan prikke deg med den, om du bor i nærheten.

Gammel 01-10-10, 16:49   #29
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du en dag har lyst på pizza, så er det takeaway på pizza på Villa Valhall, og ungene var i hvertfall storfornøyd med den.

Gammel 01-10-10, 16:53   #30
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Pizza Venezia på Skedsmokorset har også pleid å ha god pizza. Det er noen år siden jeg var der sist selv, men noen venner var der nylig og skrøt av stedet.

Gammel 01-10-10, 16:56   #31
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Pizza Venezia på Skedsmokorset har også pleid å ha god pizza. Det er noen år siden jeg var der sist selv, men noen venner var der nylig og skrøt av stedet.

:nope: jeg kan ikke skrive under på det... Siste gangene vi har vært der har vi vært missfornøyde. Ett typisk sted for "Hellstrøm rydder opp"... De var bra ja, men ikke lenger..

Gammel 01-10-10, 16:57   #32
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Er det forresten noen som har prøvd Solheimshagen kinesisk i Lillestrøm? En venninne skrøt av den, men jeg er litt bortskjemt når det gjelder kinesisk så jeg er redd for å bli skuffet....

Vi handlet der i flere år da vi bodde i Lillestrøm. Men etter å ha prøvd andre i ettertid, så synes jeg at jeg har fått bedre mat. Problemet med Solheimshagen er at sausene så kjapt blir slimete, synes jeg. Sånne ekle klumper, liksom.

Montro om Mirchi i Tærudgårdene har takeaway - de har i så fall himmelsk god mat.

Har bestilt take away derfra flere ganger. Man må hente selv.

Ellers har Fratelli også god mat for take away/henting, men det er ikke så billig.

Gammel 01-10-10, 17:24   #33
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

:nope: jeg kan ikke skrive under på det... Siste gangene vi har vært der har vi vært missfornøyde. Ett typisk sted for "Hellstrøm rydder opp"... De var bra ja, men ikke lenger..

Huff, da! Bra du sier fra.

Gammel 02-10-10, 00:49   #34
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Skal man ta pizza, må man jo ta Kløfta Pizza.
Litt lei den, men de er i allefall billige.

Gammel 02-10-10, 01:06   #35
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Om det var til i kveld du skulle ha tips så regner jeg med at det er for sent nå, men jeg nevner mine favoritter allikevel.

www.bippat.no (verdens aller beste kinamat synes jeg og mannen hvertfall, og alle andre som vi har spist sammen med der. Anbefaler spesielt Bang bang biff og Kylling med cashewnøtter, samt kinesisk pepperbiff )

www.satay.no på Jessheim (Har ikke spist der siden de flyttet fra Sand til Gystad, men det pleide å være veldig bra hvertfall)

Gammel 04-10-10, 21:06   #36
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Tusen takk for tips Satay har jeg ikke hørt om en gang, og skal definitivt testes.
Vi havnet forøvrig på Bippat etter tips fra Irma, og ble veldig fornøyd

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Om det var til i kveld du skulle ha tips så regner jeg med at det er for sent nå, men jeg nevner mine favoritter allikevel.

www.bippat.no (verdens aller beste kinamat synes jeg og mannen hvertfall, og alle andre som vi har spist sammen med der. Anbefaler spesielt Bang bang biff og Kylling med cashewnøtter, samt kinesisk pepperbiff )

www.satay.no på Jessheim (Har ikke spist der siden de flyttet fra Sand til Gystad, men det pleide å være veldig bra hvertfall)

Gammel 04-10-10, 21:11   #37
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Her var det mange gode tips.
Når vi ikke kjøper rimelig pizza fra den lokale pizzasjappa her så bestiller vi på Chi og henter selv. De syns jeg har god mat.
Bippat har vi ikke spist på eller bestilt fra på en stund.

Gammel 04-10-10, 22:07   #38
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Mirchi har takeaway og maten er veldig god.

Bippat har ikke jeg sansen for, men godt dere var fornøyde.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:24   #39
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Satay hadde god mat i allefall Nå har vi ikke akkurat spist der på noen år, men har de samme standard så anbefales de ja

Gammel 04-10-10, 22:31   #40
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Bippat har ikke jeg sansen for, men godt dere var fornøyde.

Er det sant? Dere er faktisk de første jeg har hørt om som ikke har vært fornøyd etter å ha vært der! (Ikke at mitt sammenligningsgrunnlag er altfor stort da, men jeg har da vært der mye opp gjennom tiden med både kolleger, venner og familie og alle er helt salige etterpå)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.