Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Til dere som jeg har tatt oppdrag fra

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-10, 22:06   #161
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til dere som jeg har tatt oppdrag fra

Jeg liker deg rine, hvis det kan være en mager trøst!

Gammel 30-09-10, 22:12   #162
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 30-09-10, 22:18   #163
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg liker deg rine, hvis det kan være en mager trøst!

Alle monner drar.

Kanskje vi kunne fått en sånn Liker- knapp her inne også, slik de har på FB? Det hadde vært veldig tidsbesparende i alle fall.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 01:55   #164
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker dere.

Gammel 01-10-10, 14:38   #165
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Jeg vil egentlig gjerne være likt av alle, men jeg skjønner at det ikke er sunt å føle slikt i lengden, så nå jobber jeg med å bli tøff nok til å godta at jeg ikke trenger å bli likt av alle.

Hm. Men er det sånn at du ønsker å være aktivt likt av alle, eller er det at du ikke vil bli mislikt av noen. Eller vil du heller at folk skal være likegyldige til deg.

For jeg tror ikke at det er mulig å bli aktiv likt uten at andre misliker. Noen folk er sånn at andre tar en stilling til dem. Og om man er redd for at man skal bli mislikt, så er valget å bli så intetsigende at alle er likegyldig til en.

Jeg synes det er helt greit å bli mislikt av de jeg ikke liker. Jeg misliker dem uansett så mye sterkere. Jeg er likegyldig til omtrent 80% av befolkningen, liker intenst 15 % og misliker intenst 5 %. Sånn ca.

Gammel 01-10-10, 14:54   #166
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du sier noe, Esme.

Jeg tenkt faktisk senest for et par timer siden at jeg skulle ønske at jeg aktivt likte flere folk. Jeg mister livsgnisten om for mange rundt meg er intetsigende.

Og med det mener jeg ikke at jeg synes folk skal prate MYE, eller være fryktelig animerte og fargerike (det kan jo bli litt igjen), men jeg skulle ønske at flere ville vise litt mer av seg selv - mene noe, vise litt mer særpreg, ha litt mindre frykt for å stikke seg ut eller mene feil ting og sånn.

Gammel 01-10-10, 21:56   #167
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Har Jeg vært i tottene på Vimsen før? Ikke vet jeg, men i så fall er det jo ikke rart om hun ikke liker meg.

Det husker jeg da ikke. Det var mer den generelle følelsen av venninner-i-tottene-på-fest jeg prøvde å beskrive.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:07   #168
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det husker jeg da ikke. Det var mer den generelle følelsen av venninner-i-tottene-på-fest jeg prøvde å beskrive.

Den kjenner jeg ikke til. Det er sjelden jeg er på fester der folk fyker i tottene på hverandre i grunn.

Gammel 01-10-10, 22:08   #169
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Den kjenner jeg ikke til. Det er sjelden jeg er på fester der folk fyker i tottene på hverandre i grunn.

Det er sjelden jeg er på fester.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:09   #170
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det er sjelden jeg er på fester.

Gammel 01-10-10, 22:11   #171
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal på fest i morgen.
Men det er sjelden kost, altså. : prøver å ikke bli mislikt:

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 22:23   #172
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på hyttetur i morgen! Uten barn! Med de besteste venninnene!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:08   #173
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker rine. Tenk så kjedelig det hadde vært uten!

Gammel 01-10-10, 23:14   #174
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg skal på fest i morgen.
Men det er sjelden kost, altså. : prøver å ikke bli mislikt:

Pause fra statistikkbøkene?

Gammel 01-10-10, 23:20   #175
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg liker rine. Tenk så kjedelig dethadde vært uten!

Og jeg startet jo selvfølgelig krangelen med Vimsen for at alle skulle synes synd på meg og føle seg forpliktet til å si at de liker meg.

Digresjon:Trine Rein og Lars Monsen? Hva har jeg gått glipp av nå?

Gammel 01-10-10, 23:34   #176
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg startet jo selvfølgelig krangelen med Vimsen for at alle skulle synes synd på meg og føle seg forpliktet til å si at de liker meg.

Gammel 01-10-10, 23:40   #177
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Digresjon:Trine Rein og Lars Monsen? Hva har jeg gått glipp av nå?

Old news. Dog: du har vel egentlig ikke gått glipp av stort.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:48   #178
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Old news. Dog: du har vel egentlig ikke gått glipp av stort.

Jeg fulgte bare med med et halvt øre, og trodde de hadde en eller annen "connection" sånn jobbmessig, og kunne ikke helt skjønne hva det skulle være. Så sier mannen at de er sammen. Ja, ja, sånn kan det gå.

Gammel 01-10-10, 23:51   #179
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fulgte bare med med et halvt øre, og trodde de hadde en eller annen "connection" sånn jobbmessig, og kunne ikke helt skjønne hva det skulle være. Så sier mannen at de er sammen. Ja, ja, sånn kan det gå.

Selger flere plater/bøker da, vet du...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 23:52   #180
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Selger flere plater/bøker da, vet du...

Da forstår seg.

Svar

Emneord
håvamål, kinderegg, lars monsen, mage, morsomme skøyere, trine rein, øl

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.