Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvilken farge er best
Svart bil, hvitt tak 38 32,48%
Hvit bil, svart tak 41 35,04%
Svart og svart 40 34,19%
Kul bil! 56 47,86%
Teit bil! 5 4,27%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 18:29   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hvilken farge er kulest? Hjelp!

Hvis du virkelig vil ha så liten bil - sort med hvitt tak. Og 4WD. Og Bose lydanlegg.

Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 18:47   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis du virkelig vil ha så liten bil - sort med hvitt tak. Og 4WD. Og Bose lydanlegg.

Den er ikke liten i det hele tatt, virkelig ikke.

Og Minien min har et upscale Harman-Kardon lydanlegg; jeg synes det er helt fantastisk og ville ikke giddet å bruke ytterligere penger på Bose upgrade. Til tross for at jeg har en kabriolet som tross alt bråker en del.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:12   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Alternativet er Audi A3. Og det er ikke rare forskjellen i størrelse altså. Dette er Mini SUV. (Og til at det er en SUV. Jeg vil være en liten lort på veien når jeg møter en ordentlig SUV. Men den er altså ikke knøttliten.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.