|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Lager mannen i huset middag? | |||
| ALDRI |
|
19 | 11,31% |
| 1-3 ganger i måneden |
|
35 | 20,83% |
| 1-3 ganger i uken |
|
41 | 24,40% |
| Lager middag stort sett hver dag |
|
17 | 10,12% |
| Vi deler ganske likt på middagslagingen |
|
34 | 20,24% |
| Mannen lager middag oftest |
|
22 | 13,10% |
| Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Med tre unger i huset så skal jeg lovet at den som ikke lager middag får ligge å slappe av på sofaen. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
både her og der
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Jeg lager stort sett i ukedagene, mens mannnen lager middag i helgene. Middagen står som oftest på bordet når han kommer hjem fra jobb. (Jada, skikkelig kjønnsrollemønster). |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Jeg stemte 1-3 ganger i uken, men det er fordi han jobber mye kveld, og ikke er hjemme ved middagstid. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Før lagde han all maten, nå står jeg for hverdagsmaten og han helgematen.
|
|
|
#45 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Han er veldig flink til å lage mat, og er den han som lager får jeg ihvertfall ikke blande meg inn. Jeg er for det meste hjemme først på ettermiddagene siden det er han som leverer om morgenen, og det har gjort at jeg har fått interesse for matlaging gradvis etterhvert. Da vi møttes var absolutt han den flinkeste.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 16-02-07 kl 20:12. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Mannen i huset lager stort sett middagen hver dag.
|
|
|
#48 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Mannen min lager middag 1-2 dager i uka, dvs. lørdag og/eller søndag. Hos oss synes jeg det er bra, iom. at jeg er hjemmeværende med barn i barnehage, og han jobber fullt og vel så det. Han er den av oss som er flinkest med grytene.
|
|
|
#49 |
|
villende
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?For meg er matlaging kos, så hvis jeg har mulighet så lager jeg mat. Men i uka lager vi vel i snitt mat annenhver dag. Jeg har mest fantasi på kjøkkenet, han er definitivt flinkest til å tilberede kjøtt og fisk (jeg er ikke tålmodig nok). Han baker aldri, men hadde sikkert gjort det hvis han hadde blitt spurt. Og så er han er fortreffelig kjøkkenslask hvis vi er på kjøkkenet begge to. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Han lager vel ikke middagen så ofte, men han rydder til gjengjeld opp stort sett hver dag
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Han lager hverdagsmaten jeg lager festmaten...om jeg begynner å styre på kjøkkenet midt i uka skriker ungene vi skal ha pizza....( type papp)....når røykvaslern går skriker krapylene "maten er ferdig"...( dette er faktisk sant) Sist redigert av era : 16-02-07 kl 23:27. Årsak: for mange p'er |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?I og med at jeg er hjemme for tiden er det enklest at jeg har middagen klar når han kommer hjem med sulten unge. Tidene forandrer seg nok når jeg er ute i jobb igjen. |
|
|
|
#53 |
|
er her
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Han er flink på kjøkkenet, men er der ikke så altfor ofte. Svarte 1-3 ganger i uka.
|
|
|
|
#54 |
|
er her
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?
|
|
|
|
#55 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Inntill ganske nylig har sambo vært enern på middagslaging, og ikke minst planlegging (den kjedeligste delen). De siste par ukene har jeg kommet mer på banen av nødvendige årsaker, og har fått god hjelp i ei kokebok med middagsmenyer og planlagte storhandlinger.
|
|
|
#56 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?min samboer lager stort sett mat i helga. av og til i uka og, men siden jeg er hjemme i permisjon pleier jeg å lage mat i uka |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Mannen min lager middag absolutt hver dag, med mindre han ikke er hjemme. Han er en uallminnelig dyktig hobbykokk, og vi er begge to enige om at det er best for alle om familien slipper å spise min mat. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Ikke særlig ofte, men det er mest fordi jeg alltid blander meg opp i hva han gjør på kjøkkenet. |
|
|
|
#60 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mange av ektemennene lager middag?Svarte 1-3 ganger i mnd. Varierer litt.
|
![]() |
|
|