|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Der vi bodde tidligere hadde vi god kontakt med alle naboene, men hun ene dama i 50-årene overså meg totalt, men var kjempehyggelig med mannen.
|
|
|
#62 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Det er godt å se at det ikke er bare meg som fikk en dårlig smak i munnen av denne tråden.
|
|
|
|
#63 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Bodde for noen år siden ved siden av en eldre dame som syns det var så praktisk å bruke varmt vann til å fjerne snøen foran oppgangen, og det så jo så fint ut. Hun kunne ikke forstå hvorfor det var skøytebane utenfor hos henne og ikke de andre oppgangene, det var skikkelig risikosport for henne og mannen som var godt oppi åra. Jeg prøvde et par ganger å forklare henne at varmt vann også blir kaldt og fryser til is, men det gikk ikke inn.
|
|
|
#64 |
|
Halloen!
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?
Jeg tror alle Tenker Sitt. I større eller mindre grad, selvfølgelig. Spiller det noen rolle hva folk tenker om deg, så lenge de ikke legger det ut på nett, eller deler det med mange andre? :ser ikke problemet: |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Curlingkone
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Vi har mange naboer, og de er jo forskjellige alle sammen. De aller fleste er veldig trivelige da, vi er veldig fornøyd med nabolaget. Vi er alle spredt i alder mellom 25-45 sånn ca. Og det blir naturlig nok slik at man har noe itl felles med mange av dem, særlig vi som ligger sånn midt i når det kommer til alder.
|
|
|
#66 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
For all del, jeg vet at mange Tenker Sitt om meg.
Sist redigert av Enhjørning : 03-10-10 kl 11:46. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
© All rights reserved
|
Folk må for all del tenke hva de vil om hvem de vil, men å legge det ut på åpent nett, det har jeg virkelig ikke sansen for. For meg blir dette for mye Se&Hør, og jeg synes det er fullstendig lavmålt å slenge dritt om naboene sine både på nettet og på butikken! |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Halloen!
Jeg ville heller ikke lagt ut en tråd om naboen på åpent nett, nei. Dvs, jeg har jo skrevet at de ikke har kontroll på kattene sine, men det gjelder vel halve Norge eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Nå har jeg ikke noen som bor så nært at det liksom blir skikkelige naboer.
|
|
|
#70 |
|
Pauset
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg er i grunnen lite opptatt av hva naboene mine tenker om meg jeg? Ser ikke helt at det skal være så spennende, med mindre jeg gjør noe de mener er helt feil. Men da antar jeg at de klager? |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Vi er de rare naboene vi. Hadde egentlig gledet meg litt til å se om noen ville utbrodere oss i denne tråden. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg skjønner ikke helt hensikten med denne tråden. Jeg må helt ærlig si at jeg ikke tenker så mye på naboene. Jeg hilser på dem og det er det.
|
|
|
|
#73 |
|
Halloen!
Jeg begynner: Han har bare en katt. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg begynte egentlig litt tidligere i tråden, men jeg kan jo være mer detaljert; En av naboene har en unge som er hakket større enn mine. Hvis mine unger går dit, kommer de ofte ut igjen med nye (arve-)klær på kroppen. Jeg er veldig takknemlig fordi vi har fått så mye fint, og jentungene er strålende fornøyd med at det aller meste er rosa.
|
|
|
#75 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg har gode naboer som hjelper til der de kan. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg sa det litt på tull altså - de hadde høylytt sex, men egentlig var det mest gøy. (Det er jo unektelig komisk å ligge med noe som må være vegger laget av papir og høre utsagn av typen: åååååå, GUUUUUUD!
|
|
|
#77 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg elsker nabolaget mitt. Det er helt utrolig koselig her, og vi er masse sammen både store og små. Dette gjelder oss småbarnsforeldrene.
|
|
|
|
#78 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg tror i grunn at vi alltid har hatt gode naboer. Det er vel vi som er de største freaksa rundt der vi bor |
|
|
|
|
|
#80 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg er den rare naboen som alle tror har flyttet fordi de aldri ser meg. |
|
|
|
![]() |
|
|