Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 14:22   #821
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Hvilken størrelse har du Joika?. Nydelig kjole. :lyst på men ingen plasser å prøve:

Min er XL.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 14:22   #822
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har den brune tunikaen, og angrer på at jeg ikke ventet til kjolen kom inn ...

Jeg har også lyst på kjolen.
Chill er litt farlig, jeg har fått litt dilla rett og slett. Både fordi jeg synes de er fine OG deilig å ha på.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 14:24   #823
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken størrelse har du Joika?. Nydelig kjole. :lyst på men ingen plasser å prøve:

Jeg bruker jevnt over M i Chill (ca 40 normalt). Men jeg kjøpte L i den Tropaz tunikaen, det er fordi det blondebåndet kommer lett på lårene mine, og der er jeg breiest liksom. Og det båndet er ikke tøyelig. Dessuten synes jeg disse er penest om de er litt romslige, enn om de er trange.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 14:24   #824
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Min er XL.

Ok, spørs om den blir litt liten til meg. Du er jo endel slankere.
Vente til jeg får prøvd et sted.

Gammel 03-10-10, 14:25   #825
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg bruker jevnt over M i Chill (ca 40 normalt). Men jeg kjøpte L i den Tropaz tunikaen, det er fordi det blondebåndet kommer lett på lårene mine, og der er jeg breiest liksom. Og det båndet er ikke tøyelig. Dessuten synes jeg disse er penest om de er litt romslige, enn om de er trange.

Jeg for vente til jeg får prøvd ja.

Gammel 03-10-10, 14:28   #826
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Jeg har kjøpt denne Devold Rookie lua

Åh, denne var både fin og artig, for ikke å snakke om at den ser utrolig god ut! Men jeg hadde vel sett ut som en delvis hårløs dobørste med noe slikt på hodet ...

Jeg vurderer forøvrig sterkt en slik kjole/tunika fra Chill, samt grå myrullkåpe fra Bergans. Hmmm ... Hvor finner jeg Chill-klær egentlig, på det blide Sørland?

Gammel 03-10-10, 14:54   #827
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vår gamle oppvaskmaskin røk etter 10 år (hvil i fred), og dermed så kjøpte vi oss denne:

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 15:31   #828
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, spørs om den blir litt liten til meg. Du er jo endel slankere.
Vente til jeg får prøvd et sted.

Den er ganske romslig til meg, men jeg ville ikke kjøpe L, fordi jeg syntes den satt litt stramt på armer og sånt da. Også syntes jeg den sømmen foran kom på litt feil plass ettersom jeg er litt fortung....

Joika er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 15:34   #829
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Den er ganske romslig til meg, men jeg ville ikke kjøpe L, fordi jeg syntes den satt litt stramt på armer og sånt da. Også syntes jeg den sømmen foran kom på litt feil plass ettersom jeg er litt fortung....

Fint når de er litt romslige. Jeg har ein annen modell i XL. Er litt usikker på den sømmen til meg så skal prøve å finne en plass å få prøvd den.

Gammel 03-10-10, 17:46   #830
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg har kjøpt med en basecoat fra Creative, stickey heter den
En glitterlakk for å ha over neglelakker for effekt, denne også fra Creative, Golden sparkle

Fem neglelakker

Sist redigert av Ema : 03-10-10 kl 22:33.
Ema er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 21:21   #831
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Enig med Joika - i tillegg syns jeg CL er dårlige på å beskrive plaggene på størrelsen. Det står normal i størrelsen på alle bilder med det stemmer ikke. Men de er flinke til å utdype dersom man sender en mail og spør- det skal de ha.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 22:22   #832
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Cardigan fra Anthropologie i bursdagsgave

Goretexjakke fra Arc'teryx

Gammel 03-10-10, 23:05   #833
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sikler nå på denne, men burde ikke bestille mer nå.

Må fundere litt.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 23:09   #834
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Sikler nå på denne, men burde ikke bestille mer nå.

Må fundere litt.

Den er tynn og rar og litt ekkel i stoffet, syns jeg! Ikke som den andre du kjøpte, bare så du vet det.

Gammel 03-10-10, 23:11   #835
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Den er tynn og rar og litt ekkel i stoffet, syns jeg! Ikke som den andre du kjøpte, bare så du vet det.

Hmm... høres ikke bra ut. Krøller den seg?

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 23:18   #836
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hmm... høres ikke bra ut. Krøller den seg?

Den er tynn og av polyester og rar, syns jeg.

Gammel 03-10-10, 23:25   #837
Dronningen
Pauset

Standard

Da har jeg ønsket meg denne av mannen til jul i stedet:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 03-10-10, 23:46   #838
Joika
Pauset

Standard

Den kjolen er i "silke", Dronningen. Den andre du har ønsket deg er mye finere!!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 04-10-10, 00:40   #839
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg ønsket meg denne av mannen til jul i stedet:

Hm, var det ikke den du nettopp kjoepte? Jeg har vaert i Desigual-butikk i London og proevd diverse, men det har foreloepig ikke blitt kjoep. Noen av kjolene har partier som likner paa dyretrykk, og det er jeg vaksinert mot.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 04-10-10, 00:42   #840
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hm, var det ikke den du nettopp kjoepte? Jeg har vaert i Desigual-butikk i London og proevd diverse, men det har foreloepig ikke blitt kjoep. Noen av kjolene har partier som likner paa dyretrykk, og det er jeg vaksinert mot.

Hvilke butikker, blu? Jeg skal til London på juleshopping...

007 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.