Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kinobilletter på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 21:52   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Kinobilletter på nett

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg bestilte nettopp kinobilletter på Trondheim Kino, og der fikk jeg et referansenummer som jeg må oppgi. Var det ikke noe slikt da?

Jo han oppga ref.nummer han fikk på sms, men det holdt ikke

Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:56   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jøss, går det an å bestille kinobilletter på nett, altså?

Ja, er det noen i 2010 som bestiller billetter over skranke?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Noen kinoer krever å se kortet, som sagt. Sandnes kino krever det, de trenger ikke referansenummeret, men kortet må vises frem. Altså det kortet billettene ble betalt med, det trenger ikke å være ditt personlige.

Gammel 03-10-10, 22:20   #23
Left
Passiv

Standard

Ok - da vet jeg at jeg alltid må ha det med - eller at sambo må ha det med evt.

Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 22:34   #24
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du verden. Skulle tro det var kongens gull han prøvde å få ut.

Da jeg hentet billettene, tastet jeg inn referansenummeret på en skjerm, og billettene kom ut.

Gammel 03-10-10, 22:37   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her må vi også ha kortnummeret (de siste 4-5 sifferne) for å få ut billettene av automatene. Men det er jo bare å skrive det ned da, selvsagt. Men så var det om automatene funket da ... Det gjør de jo faenmeg aldri. Så vi må alltid stå i DEN køen, bak folk som i tillegg til å hente ut billettene skal handle for 500 kroner i snop og popcorn. Det burde i det minste vært en kø KUN for billettavhenting. Grr!

Gammel 03-10-10, 22:43   #26
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ikke high-tech kino med egen billettmaskin for forhåndsbetalte billetter, men vi har iallfall separat billettluke og kiosk, så vi bruker ikke noe tid på å kjøpe billetter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.