Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ubesvarte anrop

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er nummervisning forpliktande
Nei 113 81,29%
Ja 18 12,95%
Veit ikkje 6 4,32%
Idiot-poll 2 1,44%
Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 21:49   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ubesvarte anrop

Er ein forplikta til å ringe tilbake ved ubesvarte anrop?

Mobiltelefonar har jo nummervisning, og me har fram til no hatt nummervisning på fasttelefonen vår. Er nummervisning forpliktande?

Edit:
eg tenker først og fremst på ubesvarte anrop frå familie eller vener.

Gammel 03-10-10, 21:49   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ubesvarte anrop

Nei.

Gammel 03-10-10, 21:50   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, definitivt ikke. Jeg pleier dog å sjekke hvem som har ringt og ringe opp hvis det er noen jeg føler for å snakke med.

Gammel 03-10-10, 21:50   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Er ein forplikta til å ringe tilbake ved ubesvarte anrop?

Mobiltelefonar har jo nummervisning, og me har fram til no hatt nummervisning på fasttelefonen vår. Er nummervisning forpliktande?

Nei, vet de som ringer deg at du har det?

Gammel 03-10-10, 21:50   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ringer aldri tilbake hvis jeg ikke vet hvem som har ringt. Dvs at enten må nummeret være kjent, eller jeg må få treff på 1881.no. Går ut fra at hvis det er viktig ringer vedkommende tilbake.

Gammel 03-10-10, 21:50   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ? Nei? Selvsagt ikke?!!

Jeg ringer faktisk aldri tilbake til nummer jeg ikke kjenner, så grei er jeg liksom
Er ikke alltid jeg ringer tilbake kjente heller, hvertfall ikke sånn umiddelbart - kommer litt an på hvem det er og hvor ofte jeg snakker med dem.
Er det viktig og de vil ha tak i meg legger de igjen beskjed, kjent eller ukjent.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:51   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ringer aldri tilbake hvis jeg ikke vet hvem som har ringt. Dvs. at enten må nummeret være kjent, eller jeg må få treff på 1881.no. Går ut fra at vedkommende ellers ringer tilbake hvis det er viktig.

Gammel 03-10-10, 21:51   #8
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, er det viktig ringer de igjen. Når det er sagt, så pleier jeg å ringe opp igjen dersom det er noen jeg kjenner.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:51   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ringer sjelden tilbake - om det er viktig å få tak i meg, så ringer de tilbake, tenker jeg.

Gammel 03-10-10, 21:52   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ringer sjelden/aldri tilbake ved nr jeg ikke kjenner. Sjekker på telefonkatalogen.no, da.

Gammel 03-10-10, 21:52   #11
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Hvis det ikke blir lagt igjen en beskjed, så kan folk ringe tilbake selv (jobb/ukjente). Er det venner/familie så er det hipp om happ om jeg ringer tilbake eller ikke.

Gammel 03-10-10, 21:53   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg tenker først og fremst på ubesvarte anrop frå vener eller familie.

Gammel 03-10-10, 21:54   #13
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Nei, men jeg ringer tilbake til familie og venner dersom de har ringt.

Er det ukjent nummer søker jeg det opp, og finner jeg det ikke der, ringer jeg ikke tilbake.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:55   #14
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Pappa var ganske muggen for at eg ikkje hadde ringt tilbake til mamma. Ho hadde tross alt ringt både mobil og hustelefon i forrige veke!

Gammel 03-10-10, 21:56   #15
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Siden du først og fremst tenker på ubesvarte anrop fra familie og venner så mener jeg ja. Jeg synes det er direkte uhøflig å da ikke ringe tilbake når jeg har anledning om noen har forsøkt å få tak i meg. Jeg forventer også at de jeg har prøvd å ringe tar kontakt med meg når de har anledning. Jeg vil jo nødig ringe mange ganger og føle at jeg forstyrrer. Jeg er ikke så alt for glad i å prate i tlf sånn generelt sett og unngår det gjerne, men ville aldri latt være å ringe tilbake til de jeg kjenner. Når det er ukjente nr derimot så ringer jeg sjeldent tilbake. Jeg sjekker i allefall først hvem sitt nr det er og ringer kun om det er noen jeg vet jeg bør prate med.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:56   #16
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ringer som regel tilbake, men sjekker nummeret først.

Har samme mobil til privat og jobb, derfor syns jeg det er viktig å ringe tilbake.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 21:56   #17
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Pappa var ganske muggen for at eg ikkje hadde ringt tilbake til mamma. Ho hadde tross alt ringt både mobil og hustelefon i forrige veke!

Hun kunne lagt igjen beskjed. Men når det er sagt, pleier jeg å ringe tilbake hvis noen har prøvd å få tak i meg flere ganger.

Gammel 03-10-10, 21:56   #18
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei! Verken fra kjente eller ukjente.

Gammel 03-10-10, 21:57   #19
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forpliktende, nei? Jeg sjekker alltid nummeret for å se hvem det er (hvis det ikke er noen jeg allerede har i kontaktlisten), og er det noe jeg er interessert i, ringer jeg tilbake om det passer, men oftest lar jeg være. Jeg antar at dersom det er noe viktig, så ringer vedkommende på nytt.

Gammel 03-10-10, 21:58   #20
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis kjentfolk ringer og jeg ikke tar telefonen, så får de sende meg en melding om de vil jeg skal ringe tilbake.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.