Sv: Parkdress-erfarings-tråden
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Nin: Har du prøvd Reimatec Plus? Veldig annerledes enn Reimetec.
Vi prøvde Isbjørn i fjor. Mulig mine barn har rar kropp, men den dressen hadde en helt syk fasong, og den satt ikke på kroppen i det hele tatt. Fullstendig merkelig.
Nei, jeg har ikke prøvd den. Jeg ga liksom opp Reima etter de to første gangene og begynte teste ut andre merker. Det var så mye jeg var misfornøyd med. Dressen passet ikke kroppen til ungen, vi hadde fortsatt oppbrett på ermene når den var for kort i bena. Den ble utrolig fort slitt i vask. Glatt som fy, jeg mistet småtten en gang da han var liten, han bare gled ut av armene mine. Og så fort den ble slitt på knær og rumpe, absolutt ikke holdbart. Reima var det første merket vi var borti som småbarnsforeldre igjen.
Men tec+ har vi ikke prøvd. Har hørt at denne er mere slitesterk, det er bare at jeg har fått Reima helt i vrangstrupen. Det eneste jeg kjøper fra dem er luene, de er kjempefine.
Jeg har veldig slank unge så jeg elsker fasongen på Isbjørn sin vinterdress.
Men alle unger er forskjellige så det er ikke rart noen opplever fasongen som rar. Jeg opplevde akkurat det samme da jeg kjøpte POP sin vinterdress (og Reima sin som du ser over her) og kvittet meg fort med den.
Her har det vært Isbjørn og Troll som har passet best til poden sin fasong.
TTH dressen sitter også fint og den er det i tillegg plass til skikkelig tykk ull under om det skulle bli sprengkaldt.