|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lusesjekk på skolenAldri vært borti at dette har blitt sjekket på skole/ i bhg.
|
|
|
#22 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lusesjekk på skolenTrebarnsmor: Ja, det er en annen ting. Jeg har aldri lusesjekket noen, jeg, så jeg ville vel ikke hatt kompetanse til det akkurat. En annen ting er at jeg synes det høres dritekkelt ut å lusesjekke andres unger, ja, jeg sier det bare rett ut. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lusesjekk på skolenNei, det gjøres ikke på skolen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
One of These Days
|
Sv: Lusesjekk på skolenNei, og det er jeg i grunnen glad for. Jeg må innrømme at jeg hadde nektet å bruke tid på det som lærer. Helsesøster håper jeg bruker tiden sin mer fornuftig enn å sjekke 350 elever for lus. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Lusesjekk på skolenDet er en uke man skal gjøre det på vår og høst her. Vi gjør det hjemme. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Lusesjekk på skolen
Ikke jeg heller.
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Lusesjekk på skolenBarna blir ikke sjekket her. Jeg har heller ikke hørt noe om lusesjekking en spesiell uke i år. Som lærer ønsker jeg ikke å ha lusesjekking som en av mine arbeidsoppgaver. Grøss og gru!
|
|
|
#29 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lusesjekk på skolenIngen lusesjekk på vår skole heller. Synes ikke det bør være lærerenes jobb. Men det er klart- det er jo ikke alle som sjekker, så jeg kan jo forstå at det kan være et behov. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Lusesjekk på skolen
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lusesjekk på skolenNei, det har eg ikkje vore borti.
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Lusesjekk på skolenJeg må bare legge til at oppdager jeg lus på en elev ringer jeg selvsagt hjem med beskjed!
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lusesjekk på skolenNei, det blir ikkje sjekka på vår skule. Ikkje såvidt eg veit i alle fall. Og det syns eg er heilt greit. Dette må foreldra klare å sjekke sjølv!
|
|
|
#34 |
|
Fortynnet
|
Sv: Lusesjekk på skolenAldri hørt om at skolen har foretatt lusesjekk, og syns helt klart ikke det er en jobb for lærerne. Vi sjekker hjemme innimellom, gutten min har kort og oversiktlig hår så det er relativt fort gjort. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Lusesjekk på skolenJeg husker at vi måtte til helsesøster for lusesjekk da jeg gikk på barneskolen. Det var bare en gang, så det er mulig det var ifb. med en skikkelig luseepidemi.
|
|
|
#36 |
|
kamerat
|
Sv: Lusesjekk på skolenJeg tenker som Ru, ved hardnakket luseepidemi, kunne man satt inn helsesøstre til lusesjekk. Synspunktet er sterkt farget av at vi er oppe i en kjip luseprosess selv om dagen.
|
![]() |
|
|