Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

40 % rabatt på Pierre Robert

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 13:37   #61
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: 40 % rabatt på Pierre Robert

Jeg har hamstret på Mega i dag. Stilte opp litt over åtte, når varene kom inn - man lærer av erfaring. Jeg endte med å handle mest til meg selv, for jeg liker ikke fargene på gutteullen.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:37   #62
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Uff, me har ikkje behov for noko. Det er jo så mange fine fargar. Her blir me nok sittande med kjedelig offwhite, rosa og blå. Farge sjølv er jo eit alternativ, og det blir gjort ved flekker og misfarging, men så sprekt som PR blir det ikkje uansett.

Gammel 04-10-10, 13:42   #63
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Er det bare Coop mega som har tilbudet?? Noen som vet?
Her er det Coop Obs som er nærmest og lyster ikke på mer Janus for vil ha farger.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:47   #64
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne uken er det Mega. Erfaringsmessig blir det da Obs i neste uke. Eller ihvertfall om ikke så altfor lenge.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 13:48   #65
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Denne uken er det Mega. Erfaringsmessig blir det da Obs i neste uke. Eller ihvertfall om ikke så altfor lenge.

Da får man bare følge med.

Gammel 04-10-10, 13:50   #66
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Dura sporenstreks ned til den ene butikken vi har her i byen jeg og kom der til bugnende fulle hyller , så nå har jeg nettopp rasket med meg fire sett og to halser - ganske så fornøyd ja!

Gammel 04-10-10, 16:50   #67
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jasså, så det var Mega denne uken. Hmmm.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 17:07   #68
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner man Mega da? Er ikke Mega lagt ned overalt og erstattet med Coop Extra?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 17:15   #69
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gå inn på Coop sine nettisider, der finner du de nærmeste butikkene ved å taste inn postnummer; også Mega.

Gammel 04-10-10, 17:17   #70
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, to timer unna. Kjørte forbi den igår, der henger et stort banner "her kommer Coop Extra", så den er snart en saga blott.

Gammel 04-10-10, 18:02   #71
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Aha. Vi har bare hatt og har en Mega her i byen, og såvidt jeg vet har ikke den tenkt til å forsvinne med det første i allefall.

Gammel 04-10-10, 19:11   #72
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

Okei. Følger med om det blir Obs neste uke da.

Gammel 04-10-10, 19:51   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, jeg har i grunn nok. Men får se.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 20:15   #74
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg dura bort på Mega her, de hadde hele 5 longser og kanskje 5 gensere.
Fryktelig dårlig utvalg. Demokarene, de som monterer stativene var der og de sa det rett ut. mega Skjetten har driti seg ut. Men jeg fikk 2 longser og en genser + en buff til Propellen.

Gammel 04-10-10, 20:22   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva var prisen? Jeg betalte ca. 150-160 for en genser på Joker i går. Er det virkelig 40 % sammenlignet med det?

Og for en overraskelse at PR mente at butikken hadde bestilt for lite.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 20:24   #76
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men hva var prisen? Jeg betalte ca. 150-160 for en genser på Joker i går. Er det virkelig 40 % sammenlignet med det?

Og for en overraskelse at PR mente at butikken hadde bestilt for lite.

Ja, jeg betalte 89-90,- pr. del i dag.

Gammel 04-10-10, 20:37   #77
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Juhu! Har kjøpt inn 6 sett og masse sokker til meg og gutta.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 21:51   #78
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Er det bare Coop mega som har tilbudet?? Noen som vet?
Her er det Coop Obs som er nærmest og lyster ikke på mer Janus for vil ha farger.

Bare å si fra så kan jeg se hva de har "hjemme". Drar jo oppover i morgen og der er det Mega midt i sentrum.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:32   #79
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Bare å si fra så kan jeg se hva de har "hjemme". Drar jo oppover i morgen og der er det Mega midt i sentrum.

Har kjøpt et sett til han, til full pris, men kunne tenkt meg iallfall et til.
Han har fått overdel som er rød med striper med blå-"kanting" og sort longs med rødt strikk i livet.

Han har 5-6 ullsett av div merker, men kunne tenkt med et til fra Pierre, digger fargene.
Du må gjerne sjekke!

Gammel 06-11-10, 22:51   #80
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal de i alle fall ha 40% rabatt på alt fra Pierre Robert og LaMote på vår Coop OBS fra mandag og ut uka. Fikk akkurat kundeavisa på mail.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.