Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Frokost

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 09:59   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokost

Snuppa mi klarer heller ikke å spise med en gang hun står opp. Det gjør ikke mannen min heller.

Nå går hun i barnehage hvor de har frokostbuffet (smøre egne brødskiver mellom 8-9), og det passer henne utmerket. Til neste år skal hun begynne på skolen og vi lurer fælt på hvordan vi skal løse det da. Får de anledning til å spise litt på skolen eller er det strengt forbudt?

Gammel 05-10-10, 16:53   #2
Klosetta
Fullverdig medlem

Klosetta sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Klosetta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Til neste år skal hun begynne på skolen og vi lurer fælt på hvordan vi skal løse det da. Får de anledning til å spise litt på skolen eller er det strengt forbudt?

Jeg spurte læreren til datteren min om dette, og hun sa at de fikk lov til å spise når de ville, men at hun ba de vente til friminutt hvis de klarte å vente.
Jeg har begynt å sende med mer mat, så hun kan spise matpakka i to omganger. Tror jeg bare dropper hele frokosten.

Klosetta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:06   #3
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har perioder hvor jeg blir kvalm av tanken på frokost og det eneste som fungerer da er smoothies som jeg kan drikke. Lager de gjerne med litt havregryn, solsikkekjerner, linfrø, avokado og yoghurt i tillegg til frukt så da blir det et fint lite måltid av det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:58.