|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Strikke-kjoler og hverdagskjolerTips meg om noen fine strikke-kjoler og hverdagskjoler? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
*_*
|
Sv: Strikke-kjoler og hverdagskjolerDe hadde mange fine strikkekjoler på Mango så jeg i forrige uke. Til rett over knærne, både med lange og korte ermer. De ligger jo litt over budsjettpris, kanskje. Men er heller ikek av de dyreste.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikke-kjoler og hverdagskjolerwww.hm.com og www.ellos.no har mange kjoler innenfor budsjettet mitt hvertfall. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikke-kjoler og hverdagskjolerJeg kjøpte akkurat noen fine hverdagskjoler på både VIC og FLOYD, men finner ikke bilder av dem på nettet. Den fra VIC var velourkjole fra VaVite med fine hjertedetaljer til kr 399,- og den på FLOYD var strikkekjole med 3/4 lang arm til kr 299,-. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Strikke-kjoler og hverdagskjolerJeg kjøpte meg denne å Zara nettopp. Enkelt snitt, veldig grov strikk og kan varieres mye ut fra hvilken farge man har på basisplagg under, belte, skjerf o.l. Den ser kort ut på bildet, men den ble heldigvis ikke sånn på meg som er 1.68 m. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikke-kjoler og hverdagskjolerJeg har bestilt denne fra Sparkjøp: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Strikke-kjoler og hverdagskjoler
Nei, Mango er rimelig, synes jeg. Det eneste er at kjolene der ofte er veldig korte.
|
|
![]() |
|
|