|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Voksne i videregående skole, er det greit?Det var en godt voksen dame som fulgte undervisning i en del av fagene i min klasse da jeg gikk på videregående. Jeg syntes det var utelukkende hyggelig og tidvis veldig interessant å høre om hennes syn på saker og ting. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Voksne i videregående skole, er det greit?Når jeg gikk helse og sosial så hadde vi en god del som var under 20, noen var i slutten av 20 årene og 3 som var rundt 40. syntes det var positivt jeg og vi var en sammensveiset gjeng. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Voksne i videregående skole, er det greit?Jeg ser heller ikke problemet |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Voksne i videregående skole, er det greit?Jeg ser problemet. Om du stenger meg inne sammen med en gjeng med fjortiser i et par år så vil jeg mest sannsynlig dø. Det er et problem for meg. Men for de andre? Nei, trukke det. Litt kjipt at jeg ville nektet alle å drikke på klassefest såklart. Og insistert på å ha foredrag om kondomer og sånn. Men pøttsann, de skulle nok tålt det. |
|
|
|
#26 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Voksne i videregående skole, er det greit?Jeg begynte på videregående igjen nå i høst,vi er en klasse med folk fra 16-45 og alle synes det er aldeles flott med såpass stort alderssprik,så joda,det funker fint,ihvertfall for oss |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Voksne i videregående skole, er det greit?Det må da vel bare være til det gode å få litt mer vett inn i klasserommet?
|
|
|
#28 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Voksne i videregående skole, er det greit?Som lærer har jeg bare positive erfaringer med at noen av studentene/elevene er eldre enn snittet i klassen. Det kommer andre perspektiver inn i diskusjonene bla.
|
|
![]() |
|
|