|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Anbefal meg et spisested nær NationaltheatretTheatercaféen. Like i nærheten.
|
|
|
#22 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Anbefal meg et spisested nær Nationaltheatret
Det vurderer vi, faktisk. Har ikke vært der etter at jeg flyttet fra Oslo, tror jeg. Det er med andre ord leeenge siden.
|
|
|
#23 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Anbefal meg et spisested nær NationaltheatretJa, hvorfor ikke? Det hadde jeg gjort, om jeg hadde hatt anledningen.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Anbefal meg et spisested nær NationaltheatretJeg hadde ikke gått på Theatercafeen. Nå er det riktignok noen år siden sist jeg var der, men jeg har vært der et par ganger med jobben. Jeg er svært lykkelig over at jeg ikke har trengt å bruke mine egne penger der. Og jeg er villig til å betale mye for et godt måltid mat med god service. Jeg synes ikke vi fikk noen av delene.
|
|
![]() |
|
|