Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 10:36   #861
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg tror kanskje ikke jeg klarer å vente hel til fredag med å kjøpe meg ny Chillkjole. Jeg fortjener det idag faktisk.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 11:45   #862
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

http://www.sofiesvilla.no/shop123var...image_2700.jpg

Denne ble det visst.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 13:47   #863
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Dersom man bruker ca str. 42/44, vil denne kjolen se veldig rar ut på meg da? ER Xl riktig størrelse å velge, tro?

Jeg kan svare deg når den kommer i posten.

Jeg bestilte herfra:
http://www.mode-by-tealuna.com/

Gammel 05-10-10, 14:31   #864
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Å, fin!

Dersom man bruker ca str. 42/44, vil denne kjolen se veldig rar ut på meg da? ER Xl riktig størrelse å velge, tro?

Ja vil tro det. Jeg bruker 40/42 og har L, og da sitter den tett!

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 14:56   #865
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ja vil tro det. Jeg bruker 40/42 og har L, og da sitter den tett!

... mens jeg er en 40/42 og har M.
Kommer litt an på fasong kanskje? Jeg er jo smal oventil, men bruker jevnt over 40.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 15:49   #866
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kommer litt an på fasong kanskje? Jeg er jo smal oventil, men bruker jevnt over 40.

Like forvirrende, alltid. Jeg er jo stor oventil ff/G-cup, så jeg måtte sikkert hatt L eller XL. Jeg tror jeg må stikke innom Design Forum og prøve en sånn kjole og evt. bestille på nett. Egentlig er jeg redd den ikke vil passe på grunn av de sømmene over brystet.

Joika: fine sko!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 15:51   #867
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, fin!

En ting å ha i bakhodet er hvertfall hvor den streken som er under bysten til modellen kommer. Hvis man har stor byste vil jo gjerne den trekke seg endel oppover og det _kan_ se snodig ut :btdt:

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 19:45   #868
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

En ting å ha i bakhodet er hvertfall hvor den streken som er under bysten til modellen kommer. Hvis man har stor byste vil jo gjerne den trekke seg endel oppover og det _kan_ se snodig ut :btdt:

Jepp, det var det jeg mente i innlegget over. Det ser bare snodig ut, ja. Må nok prøve først.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 21:21   #869
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg er 42, og ville kjøpt XL. Men jeg orker ikke bli "strupt" heller... syntes det er finest når det ikke er helt pølseskinn.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 22:44   #870
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte skikkelige vintersko i dag, fra Timberland. Hadde lyst på noe nytt som både er skikkelig varmt og som tåler både sørpe og -25°C. Disse er 100 % vanntette, har et deilig tykt og varmt fôr, samt resirkulert såle av gummi, så der fikk jeg jammen vært litt ekstra miljøvennlig også!

Gammel 05-10-10, 23:07   #871
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Absalone: Kule sko! Hvordan er Timberland i str? Tenkte å bestille på nett.

Ema er ikke aktiv  
Gammel 05-10-10, 23:17   #872
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Kjøpte skikkelige vintersko i dag, fra Timberland. Hadde lyst på noe nytt som både er skikkelig varmt og som tåler både sørpe og -25°C. Disse er 100 % vanntette, har et deilig tykt og varmt fôr, samt resirkulert såle av gummi, så der fikk jeg jammen vært litt ekstra miljøvennlig også!

Hvor??

Gammel 05-10-10, 23:19   #873
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

http://timberland.no/ har gratis frakt.

Gammel 05-10-10, 23:19   #874
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Tja, min erfaring er at de er helt normale til litt små. Jeg prøvde disse i str. 8, 8.5 og 9, hvor alle kunne brukes, mens jeg landet på 8.5 ettersom de ga meg litt ekstra plass uten å bli for store. Det tilsvarer norsk 39.5 og stemmer på en prikk med min størrelse etter to barn.

Gammel 05-10-10, 23:20   #875
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Kjøpte mine på Eurosko, men de kan også bestilles fra Timberland på nett (fraktfritt). 1 499,-.

Gammel 06-10-10, 00:04   #876
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Kjøpte mine på Eurosko, men de kan også bestilles fra Timberland på nett (fraktfritt). 1 499,-.

Vurderer, vurderer....

Ema er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 00:54   #877
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Ull/silketrøye og -longs fra Sparkjøp. 50% rab.

Samt denne:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 08:23   #878
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

De var kule og så varme og gode ut, Absalone!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 11:20   #879
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 06-10-10, 17:27   #880
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Skinnstøvlettene som ble med hjem i dag - jeg er sååå fornøyd!

Da har eg og kjøpt meg desse, dei er såå fine og fantastisk gode. Takk for tips.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.