|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Princess Skids and Scars
|
Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?1. Det obvious, få inn et troll. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?Nei, det er ikke de helt store diskusjonene om dagen. :bidrarhellerikke: |
|
|
|
#4 |
|
lykkelig
|
Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?
Litt nærmere jul er flok litt mer stressa og hakker litt mer løs på hverandre. Og akkurat her inne er det en bra ting. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?Jeg synes en håndfull brukere her inne kunne gå sammen om å bytte nick og avatar i nattens mulm og mørke, skrive rare ting de ikke pleide, og så kunne man se hvor lang tid det tok før de andre oppdaget det.
|
|
|
|
#9 |
|
lykkelig
|
Send dem til meg. De kan joine mine. Jeg venter bare på spørsmål om svogers samboers foreldre kan komme til oss i år som i forfjor.... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?Kom dere av telefonene deres og finn fram laptopene slik at dere kan delta i diskusjoner uten å bli slitne av å taste på så små knapper!
|
|
|
#12 |
|
nju nja njo
|
Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?Nå måtte jeg google OsloGirls, og jeg finner verken ord eller smileys her...
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?Næsj, det er stille før stormen. Det er bare å justere foliehatten og stramme livvestene. I alle forumsykluser er det en periode for alt er peace & love, så blir litt kjedelig, før det skjer ett eller annet klin kokos og temperaturen er kjempehøy og det nærmest gløder. Noen forlater åstedet og slamrer med døren, folk sitter gapende igjen og i lang tid kommer det stadig noen og spør om hva som skjedde, tråder kreves stengt og åpnet om hverandre, og så er det en honeymoonperiode. alle er glad for at trollet sprakk eller at bråkebøtta gikk sin vei og så blir det kjedelig osv....
|
|
|
#18 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?Jeg må være litt uttafor (aha! det er DERFOR det er labert her ja ...
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Bare 8 år på forum Mim |
|
|
|
![]() |
|
|