Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Smykkeoppheng til vegg

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 23:36   #21
Licamere
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2010
Licamere har et hav av muligheter foran seg
Stort smil

Sv: Smykkeoppheng til vegg

Hei

Jeg driver en studentbedrift som selger ett type smykkeoppheng laget av en treramme med netting i, enten svart, hvis, gull, sølv eller lakkert i størrelsen 21x30 cm eller 30x40 cm. Man kan enten henge den på veggen eller sette den på en overflate ved hjelp av en støtte.

Kanskje dette er noe all av det du leter etter?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg S4300041.JPG (179,1 KB, 23 visninger)
Filtype: jpg IMG_0302.jpg (187,1 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg DSCF1185.jpg (186,7 KB, 10 visninger)
Licamere er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 06:31   #22
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Licamere, her.

Hei

Jeg driver en studentbedrift som selger ett type smykkeoppheng laget av en treramme med netting i, enten svart, hvis, gull, sølv eller lakkert i størrelsen 21x30 cm eller 30x40 cm. Man kan enten henge den på veggen eller sette den på en overflate ved hjelp av en støtte.

Kanskje dette er noe all av det du leter etter?

Veeeelsig koselig at du orket å registrere deg for å svare på en tråd som ble startet for snart et år siden altså. Men jeg har laget meg smykkeskap selv i mellomtiden.

På nettingrammer synes heller ikke smykkene like bra, har laget meg slik selv tidligere.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 11:46   #23
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke vise fram smykkeskapet ditt da, Maxine?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 13:22   #24
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg var på homeparty en gang hvor de solgte sånne. Jeg trodde det var humor, så jeg dro jo til da. Også var det ikke humor. Jeg har ikke vært på homeparty etter det.

Klart det er humor! Jeg har en sånn på veggen, og jeg synes den er fin og morsom. Interiør trenger da ikke være så seriøst.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:57   #25
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Kan du ikke vise fram smykkeskapet ditt da, Maxine?

Så klart

Gammel 06-10-10, 18:02   #26
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Så lekkert det ble!
Det var sannelig noe sånt jeg burde hatt til de smykkene jeg selv har laget og som bare slenger i en boks uten mål og mening.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:15   #27
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååh, det var lekkert-smekkert!

Hvor fant du tak i det skapet da? Loppis?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:20   #28
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Åååh, det var lekkert-smekkert!

Hvor fant du tak i det skapet da? Loppis?

Nesten. På finn.. Ble mye pusse og sparklejobb, for det er jo en del hull utenfor der dartspillet hang, men det gikk greit når man brukte maskin

Gammel 06-10-10, 18:26   #29
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Åh,det skapet var definitivt myyye finere enn den nettingrammen :Vilha:

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:33   #30
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å det var utrolig flott Maxine!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.