|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Oppbevaring av støvletterJeg bruker tørkerullhylser oppi.
|
|
|
#22 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Oppbevaring av støvletterJeg fant en hel pose med støvlett"hengere" på loppisen her i fjor, planen med de er at støvlettene mine skal henge pent og pyntlig på en stang, men ting tar litt tid med mannen, og jeg har ikke båret opp støvlettene for vintersesongen enda, så den stangen kommer vel først opp når han ikke lenger kommer frem i gangen
|
|
|
#23 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av støvletterJeg har noen stive papp plater stående nedi støvlettene når de ikke er i bruk. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av støvletterEr det noen som har nye ideer på dette? Jeg har lyst til at de skal henge på en eller annen måte. Hvor får man tak i klyper til det tro? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppbevaring av støvletterJeg kjøpte masse plastic-dingser på ebay, og stapper disse i skaftet. Nedi tuppene plastic-dingser fra IKEA.
|
|
|
#26 |
|
heimføing
|
Sv: Oppbevaring av støvletterJeg lar mine ligge i skuffene i skoskapet, det går akkurat.
Enda latere: Puttet en paraply og en boks impregneringsspray (det nærmeste jeg fant) oppi de peneste støvlettene - de står på utstilling på hattehylla. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Oppbevaring av støvletter
Se innlegg 18 over her!
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Oppbevaring av støvletterJeg så en genial måte å henge opp støvletter på i en av nettavisene. En bred plankesak henges opp på veggen i omtrent støvletthøyde, og så var det skåret ut avlange hull bortover planken, hvor man hang støvlettene opp ned, men hælen opp mot taket altså. Ingen klyper, bare dytte inn støvlettene. |
|
|
|
![]() |
|
|