Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 14:07   #41
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Så kult! Sevruga, Osetra eller Beluga? Og hvor mye spiser du om gangen? Tar du hele tuben i en smell?

Det er selvfølgelig Beluga, og den kommer fra boks, aller helst vil jeg ha den på glass.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:08   #42
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Jeg trodde skikkelig russisk kaviar kom på boks, jeg, ikke sånn Kavli-tube..?

Ja, var det ikke arti? Ingen som skjønner min humor her.

Gammel 06-10-10, 14:09   #43
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Åh du skulle arrestere meg som troll! Nå skjønner jeg.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:12   #44
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Russisk kaviar på tube?

Knertens juletråd! Jeg kommer med svigers, de kan drikke på spa/sauna/badstue. Grunnvann høres både sunt og eksklusivt ut. Hvis dere får opp temperaturen nok så kan vi jo luke ut noen også (survival of the fittest), jf VM i badstue for en tid tilbake.

Gammel 06-10-10, 14:19   #45
baltie
Den paranoide androide

baltie sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Jo, jeg syntes det var artig at du prøvde å ferske "trollet". Og så bare klikket det baki hodet mitt et sted .. "tube??" Og vips, før jeg hadde tenkt meg om hadde jeg skrevet et svar.

Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012.
baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:19   #46
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har dog i mine mange forumår ikke fått med meg så mange forumeksplosjoner, men det er en jeg særlig godt husker. Det begynner å bli noen år siden nå, men fortsatt er det mange som husker Milla-saken.....

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Til og med jeg husker Milla-saken, og jeg var ikke engang på KG. Mange jeg kjenner herfra og/eller NM var på KG og det er tydelig at Milla gjorde dypt og uutslettelig inntrykk. Ingenting er som en skikkelig fantasifull lystløgner.

Noen som vil opplyse litt mer? og hva er KG?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:21   #47
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sant? Sant? Stakkars jenter.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:21   #48
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hehe, ja det kunne vært Kanskje Gravid så mange idiotiske spørsmål det er der om folk er gravide, men det er altså Kvinneguiden.

Gammel 06-10-10, 14:22   #49
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Nå måtte jeg google OsloGirls, og jeg finner verken ord eller smileys her...

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Herre min. Jeg er målløs. Det skjer svært sjelden.

Ja disse skulle altså være med i innlegget over.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 14:32   #50
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

KG = Kvinneguiden.

Gammel 06-10-10, 16:20   #51
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Milla, ja.... Det var tider.
*satt midt i smørøyet*

Gammel 06-10-10, 16:33   #52
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

:stønn: hvordan KUNNE man glemme den verte KG tiden. Men, det var moro mens det holdt på.

Det er en kjennsgjerning at troll skaper temperatur. Litt slitsomt, men mye action.

Gammel 06-10-10, 18:40   #53
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Ah, jeg kan tilby meg å trekke litt kort, det bør jo få opp pulsen til 99% av brukerne her.

Det er alternative kort altså!!!

Gammel 06-10-10, 18:41   #54
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Troll kan være riktig så underholdende,om de kommer med noe glupt,så jeg er forferdelig lei meg for at jeg aldri har vært på KG og ikke engang visste hva det var før nå

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:46   #55
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Vi trenger et skikkelig glamorøst troll. Det er mye bedre og morsommere med glamorøse troll enn de triste trollene som bare dikter opp elendighet.

Jeg gjør jo så godt jeg kanfor å framstå glamorøs da...
<------------

Men jeg er ikke et troll da, jei er glamorøs.

Men ja, en Ytre Fiende er alltid bra for Samholdet. Kan ikke noen bare ofre seg for Saken? En av dere som er lei og ikke har lyst til å være her likevel, feks. Gå ned med flagget til topps? Det hadde vært noe, hæh?!

Gammel 06-10-10, 18:51   #56
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Send dem til meg. De kan joine mine. Jeg venter bare på spørsmål om svogers samboers foreldre kan komme til oss i år som i forfjor....

Ja, du har begynt kabalen du også? Her prøvde vi å ymte om at kanskje noen andre kunne huse alle mann alle i år, da kom det promte fra moren min: -Jah, æ har no tænkt å feire jul aleine hos mæ sjøl i år.
(indirekte: om ikke dere står for jula, kan det være det samme med hele dritten)

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Kan ikke noen av dere se på OsloGirls og le av dem sammen med meg? retty-please-with-sugar-on:

Jeg så en halv episode og måtte ta en dram etterpå.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 19:30   #57
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Kom dere av telefonene deres og finn fram laptopene slik at dere kan delta i diskusjoner uten å bli slitne av å taste på så små knapper!

Hehe spikeren på hodet. hilsen fersk iPhone-eier.

Gammel 06-10-10, 21:12   #58
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg så en halv episode og måtte ta en dram etterpå.

Det er sånn jeg føler meg etter å ha sett reklamen. Skal jeg se noen episoder er jeg redd jeg mister jobben på grunn av overdreven og varig fyll.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:34   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man oppretter et anonym-underforum.

Gammel 06-10-10, 21:35   #60
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man oppretter et anonym-underforum.

Eller et random-nick underforum, der man kan skrive hva man vil med hvilket nick man vil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.