Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 19:20   #121
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny kolleksjon fra Pomp de Lux 1. september

Sende link til denne tråde på mail til dem, kanskje?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:57   #122
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Så synd at dere opplever trøbbel med bestillingene! Jeg har kjøpt varer hos dem tre ganger fra i vår og frem til nå, og det har vært helt uproblematisk hver gang. Jeg har fått alt jeg har bestilt innen rimelig tid og alt har vært i rett antall og str. (og passet!) Ser nesten ut som om jeg har hatt flaks siden så mange har trøblet med bestillingen i høst.

Det er i alle fall viktig at dere gir beskjed om at servicen er for dårlig. Uten kundene er jo PdL ingenting, og siden de har så fine klær er det jo kjekt om de klarer å håndtere formidlingen av varene sine.

Jeg har heller ikke hatt noen som helst problemer med PdL, før nå ...

Men pengene som ble reservert ved bestilling 1. september er ikke lenger reservert og ei heller trukket, om ikke annet.

Gammel 02-10-10, 20:12   #123
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir bare mer og mer glad for at jeg avlyste party. Huff av meg. Utrolig kjedelig nin.

Gammel 02-10-10, 20:57   #124
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Sende link til denne tråde på mail til dem, kanskje?

Ja det tenkte jeg på også. Men så innbiller jeg meg at folk som kan tillate seg å holde på sånn som de driver hadde gitt beng i denne tråden.

Gammel 02-10-10, 21:22   #125
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Mulig de ikke er klar over at slik informasjon diskuteres? Men hva vet jeg. Jeg var jo fornøyd med min opplevelse, men etter å ha lest om andre så kjenner jeg på at jeg skal tenke meg om noen ganger før jeg bestiller igjen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 21:39   #126
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg bestilte et par bukser da høstkolleksjonen kom, og mottok de i normal tid. Desverre viste deg seg at de ble alt for store ieg jeg hadde nå tenkt å bestille nytt og spare disse til neste år, men etter å lest utviklingen her i tråden blir jeg straks mer usikker. Er utrolig fornøyd med vårklærne vi kjøpte, de var også litt store så har fått tatt de i bruk først nå.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 12:52   #127
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg sendt en mail til dem, og fortalt dem akkurat hva jeg mener om servicen de "yter".

Gammel 07-10-10, 13:29   #128
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Fortsatt ikke fått varer, men er spent på neste uke da (jmf. mail) ... Ikke svar på mail heller, og jeg har prøvd telefon innimellom, men nå gidder jeg ikke mer snart!

Gammel 07-10-10, 13:30   #129
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Fortsatt ikke fått varer ... Ikke svar på mail heller, og jeg har prøvd telefon innimellom, men nå gidder jeg ikke mer snart!

Så utrolig kjedelig og lite ok!

Jeg kom greit igjennom på telefon når jeg ringte litt tidlig på dagen.

Gammel 08-10-10, 09:27   #130
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jeg har fått mail. Varene pakkes nå faktisk - og en mail til med en gedigen beklagelse for forsinkelsen, som plaster på såret får jeg varene tilsendt portofritt ...gud så generøst! De spanderer det de burde spandert for lenge siden; dvs. sendt det de hadde for en måned siden og så ettersendt portofritt. Jeje - ser ut til at jeg får alt jeg har bestilt om ikke annet!

Gammel 08-10-10, 11:23   #131
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Ja jeg fikk telefon nå. Det hadde skjedd en glipp hos meg mente de.
Jeg ga grei beskjed om at jeg kjente til en del andre hvor samme glippen hadde skjedd og det utartet seg nesten til en krangel på telefon med hundrevis av unnskyldninger fra hennes side om hvorfor ditt og hvorfor datt.
Og mine venner måttte da forstå at de ikke kunne ringe meg når det var noe de lurte på, de hadde jo fått et kort med både mail og telefonnummer på hvor de kunne ta kontakt. At de ikke tok telefon eller svarte på mail nektet hun for. Det var kun noen få mail som ikke var besvart, telefonen tok de når den ringte.
Jeg avsluttet samtalen før hun var ferdig for jeg synes hun begynte å bli litt ufin og opphengt i unnskyldningene sine.
ARG.

Gammel 08-10-10, 11:52   #132
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Og mine venner måttte da forstå at de ikke kunne ringe meg når det var noe de lurte på, de hadde jo fått et kort med både mail og telefonnummer på hvor de kunne ta kontakt.

Så bra, for det er jo ingen som har henvendt seg direkte til dem. Sier som reklamen; "Det tar for laaaang tid."

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 11:54   #133
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høres ut som en Tv2 Hjelper deg eller FBI sak. Da kanskje de forstår at det er flere enn et par stykker som opplever dårlig service fra dem.

Med forstår mener jeg gidder å ta innover seg at dette er fryktelig dårlig reklame for firmaet.

Sist redigert av Éowyn : 08-10-10 kl 12:01.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 12:29   #134
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Høres ut som en Tv2 Hjelper deg eller FBI sak. Da kanskje de forstår at det er flere enn et par stykker som opplever dårlig service fra dem.

Med forstår mener jeg gidder å ta innover seg at dette er fryktelig dårlig reklame for firmaet.

Ja det er helt rått, hadde vært så gøy og rapportert de inn til en av de to over her.

Forøvrig er jeg jo sjempeheldig, ikke nok med at jeg har fått mail i dag om at det jeg mangler blir pakket i helga, jeg fikk i tillegg denne utrolig rause "gaven" fra dem også:

Vi beklager den lange ventetiden riktig mange gange og som takk for din tålmodighet sender vi din bestilling portofri!

Fy flate. Og når ble det vanlig at man skal betale en porto to ganger om noen av varene står i rest liksom.

Gammel 08-10-10, 21:17   #135
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja det er helt rått, hadde vært så gøy og rapportert de inn til en av de to over her.

Forøvrig er jeg jo sjempeheldig, ikke nok med at jeg har fått mail i dag om at det jeg mangler blir pakket i helga, jeg fikk i tillegg denne utrolig rause "gaven" fra dem også:

Vi beklager den lange ventetiden riktig mange gange og som takk for din tålmodighet sender vi din bestilling portofri!

Fy flate. Og når ble det vanlig at man skal betale en porto to ganger om noen av varene står i rest liksom.

Til sammenligning; Handler du i butikken på Nøstebarn (ikke nett) og de ikke har inne der og da den fargen/størrelsen/garnet du trenger, men får det inn om kort tid, så sender de varene (med regning) portofritt til deg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:39   #136
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Til sammenligning; Handler du i butikken på Nøstebarn (ikke nett) og de ikke har inne der og da den fargen/størrelsen/garnet du trenger, men får det inn om kort tid, så sender de varene (med regning) portofritt til deg.

Jepp, de har litt å lære, de har litt å lære. Men tar de det til seg, neida, i alle fall ikke damen jeg snakket med i sted.
Vel. Jeg kommer ikke til å handle mer fra dem.

Gammel 08-10-10, 22:01   #137
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Veldig leit at det blir slik, for jeg liker veldig godt klærne deres og kvaliteten på de og selv med god erfaring med de selv blir jeg veldig skeptisk til å handle mer senere.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 22:54   #138
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jøss, så mange som har dårlige erfaringer med PdL! Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Kanskje like greit, siden jeg bestilte varer derfra for noen uker siden og fikk alt jeg bestilte i posten i begynnelsen av uka. Jeg synes det tok lang tid med leveringen (16 dager), men ellers har jeg ikke noe negativt å si. jeg bestilte varer i 134/140 og var redd for at de skulle være i største laget, siden Snuppa er relativt tynn og ca 130 cm. De er romslige, men funker fint. Heldigvis var det innstrammingsmulighet i livet på skjørtet, ellers hadde det blitt i videste laget. Tunikaene er litt lange, men det er jo bare fint

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 02:05   #139
eintesnart?
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2010
eintesnart? har et hav av muligheter foran seg
Standard

Eg har og fått mail om at den siste delen av bestillingen min e på vei. Så får me bare e ka så dokke opp.
Men lure på ein ting: sko vaska någen av klenå i dag og oppdaga at det må kjøras på 40 grader finvask... Når det e barnakler så ska ver i så god kvalitet og konna brugas i bhg så e det jo litt rart at de må vaskas på finvask? Eller???

Gammel 11-10-10, 16:38   #140
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk også mail i dag.

Sitat:

Kjære kunde

Vårt lager er nå i gang med å behandle din ordre/returordre med ovennevnte ordrenummer.

Behandlingen forventes avsluttet innenfor 3-4 hverdager.
....

Da er det vel håp om at jeg får det jeg bestilte snart.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.