|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Elsker ikea. Jeg har sikkert fått i fella.
![]() |
#84 |
*_*
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg ble forresten überglad i går, da jeg fant en nettbutikk som har spesialsert seg på nye sofatrekk til Ikea-sofaer, også de som har gått ut av produksjon. Vips kan vår triste og nedgrisete Mysinge få en renessanse, slik at den varer til vi får større plass.
![]() |
![]() |
#86 |
Epikur
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Har du link, rajraj? Vi har en sovesofa som har hatt barn innom på daglig basis og trekket er ikke avtagbart.
![]() |
#87 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?
Vi har pusset opp to kjøkken og valgt fra Ikea begge gangene. Jeg har aldri noensinne måtte reise tilbake (to timer) for å hente noe. Den gangen vi manglet en dør, ble den levert på døra dagen etterpå. Det går an.
![]() |
#89 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?IKEA er OK. Jeg foretrakk IKEA før de kom til Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker IKEA!
![]() |
#93 |
Textrovert
|
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg elsker Ikea. Jeg hadde ikke hatt råd til verken møbler eller andre "enheter" til heimen om det ikke var for Ikea.
![]() |
#94 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?
Det _er_ litt forskjell på å være tilhenger av nazisme og det å være aktiv i KrfU liksom...
![]() |
#96 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Ungene synes Ikea er så gøy. Vi har prentet inn i dem at en tur til Ikea er bedre enn en tur på tivoli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Jeg digger IKEA.
![]() |
#98 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Er det bare jeg som ikke liker IKEA? (Nå har jeg bare lest halve tråden...)
![]() |
#100 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?Da jeg var ung og vakker elsket jeg IKEA, virkelig. Kunne slå i hjel timer med både katalog og å gå rundt på varehusene og virkelig ha det fint med å bruke en hel dag der.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 08-10-10 kl 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|