Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 14:23   #81
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP] IKEA - elsk eller hat?

Elsker ikea. Jeg har sikkert fått i fella. Gidder ikke alltid sjekke andre steder når jeg vet de har på ikea. Kan sjekke pris og lagerstatus før jeg drar hjemmefra. Jeg har ikke tid til å lurke rundt i masse butikker på jakt etter skostativ.

Gammel 07-10-10, 14:27   #82
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [agenten spriter opp FP]IKEA - elsk eller hat?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Er det ingen som synes det er umoralsk å handle av en nazist?

Ikke mer umoralsk enn å kjøre bil på E6...

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 14:29   #83
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ikke mer umoralsk enn å kjøre bil på E6...

Jeg handler alt på IKEA.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 14:31   #84
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble forresten überglad i går, da jeg fant en nettbutikk som har spesialsert seg på nye sofatrekk til Ikea-sofaer, også de som har gått ut av produksjon. Vips kan vår triste og nedgrisete Mysinge få en renessanse, slik at den varer til vi får større plass.

Gammel 07-10-10, 14:31   #85
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg handler alt på IKEA.

Jeg prøver bare å sprite opp stemningen på FP, jeg.

Gammel 07-10-10, 14:33   #86
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du link, rajraj? Vi har en sovesofa som har hatt barn innom på daglig basis og trekket er ikke avtagbart.

Gammel 07-10-10, 14:35   #87
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Om jeg skulle pusset opp kjøkken hadde jeg ikke valgt Ikea, ikke fordi kvaliteten ikke er bra nok, men fordi jeg ikke orker tanken på å skulle plukke enkeltskruer og dingser og måtte kjører fire turer fram og tilbake for å få det jeg skal ha.

Vi har pusset opp to kjøkken og valgt fra Ikea begge gangene. Jeg har aldri noensinne måtte reise tilbake (to timer) for å hente noe. Den gangen vi manglet en dør, ble den levert på døra dagen etterpå. Det går an.

Generelt sett liker jeg ting som ikke koster skjorta og det gjør det sjelden på Ikea.

Gammel 07-10-10, 14:55   #88
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg prøver bare å sprite opp stemningen på FP, jeg.

Ah.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 15:15   #89
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

IKEA er OK. Jeg foretrakk IKEA før de kom til Trondheim.

Det er andre bedrifter som jeg er langt mere skeptisk til sin Nazi bakgrunn. Jeg kjører til og med Golf. Det er vel ikke akkurat en plettfri historie for de tyske bilmerkene.

Jeg har vokst opp med barnebarna til han som under krigen overtok min bestefars agentur når han var på Fallstad og Grini. Det er da ikke ungenes feil.

Morfar selv var den første som tillga de i slekten som var på feil side. Det som jeg merker meg er at de som selv satt på gjerdet hadde tyngere for å tilgi enn de aktive.

IKEA fremstår nå temmelig flerkulturell for meg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 16:39   #90
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker IKEA!

Gammel 07-10-10, 17:49   #91
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Har du link, rajraj? Vi har en sovesofa som har hatt barn innom på daglig basis og trekket er ikke avtagbart.

http://www.bemz.com/

Gammel 07-10-10, 18:01   #92
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hater intenst.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:04   #93
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker Ikea. Jeg hadde ikke hatt råd til verken møbler eller andre "enheter" til heimen om det ikke var for Ikea.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:07   #94
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er ikke ofte på Ikea, men liker å dumpe innom iblant. Vi har endel møbler derfra, men det er langtfra alt som passer inn her. Vi liker mer gammeldags stil, men bruker mye av oppbevaringsløsningene.

Er det veldig vanlig å boikotte Ikea, synes du? For meg var det helt ny info at han er nazist, for eksempel. Men jeg sier som Agenten, det er ikke ofte jeg spør bedriftseiere ut om deres politiske ståsted før jeg benytter meg av tjenestene.

Det _er_ litt forskjell på å være tilhenger av nazisme og det å være aktiv i KrfU liksom...

Ellers så liker jeg IKEA i teorien, men det blir aldri like kult og strømlinjeformet når jeg skal prøve ut noen av ideene. Dessuten så synes jeg oftere at møbler blir vaklete og dårlige i festene når de kommer derfra.

Gammel 07-10-10, 18:09   #95
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har ikke noe i mot møblene fra IKEA. Jeg bare misliker intenst å tilbringe tid der.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 18:24   #96
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ungene synes Ikea er så gøy. Vi har prentet inn i dem at en tur til Ikea er bedre enn en tur på tivoli.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 19:17   #97
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg digger IKEA.

Gammel 07-10-10, 19:30   #98
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Er det bare jeg som ikke liker IKEA? (Nå har jeg bare lest halve tråden...)
Men jeg liker ikke IKEA, mannen hater å skru sammen IKEA-ting og vi bor noen timer unna IKEA. Heldigvis.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 22:23   #99
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Å skru sammen IKEA-møbler er terapi. Man tømmer hodet helt, og følger bruksanvisningen slavisk. Og vips! så har man bygget noe.

Som gedigen lego-tech.

Gammel 08-10-10, 00:37   #100
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg var ung og vakker elsket jeg IKEA, virkelig. Kunne slå i hjel timer med både katalog og å gå rundt på varehusene og virkelig ha det fint med å bruke en hel dag der.

Nå som jeg er gammal, blir jeg svett og ør i første avdelingen.
Som regel biter jeg,på det tidspunktet, tennene sammen, plukker det jeg skal ha, får de ansatte til å printe ut plukklister og jobber meg gjennom varehuset i det som føles som sneglefart. Når jeg endelig komme til plukkinga er jeg så dritlei at jeg setter fra meg både handlekurv og lister. Går forbi kassene uten å kjøpe noen ting og stiller meg i køen for tikronerspølser og brus. Og kommer hjem med tomme hender.

Sist redigert av Vianne Rocher : 08-10-10 kl 22:14.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.