Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-10, 00:19   #101
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?

Hehe nei. Jeg er over gjennomsnittet smart, men jeg er overhodet ikke av de smarteste. Men jeg har en sjarmerende personlighet.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:22   #102
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å snakke om dette rett etter Toffskij ... det er som å hoppe etter Virkola.

Gammel 08-10-10, 00:23   #103
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det eneste fortrinnet jeg har her i livet er mitt relativt raske hode. Jeg er ikke like velformulert som veldig mange her, men føler meg på ingen måte handicappet i forhold til de fleste her inne. Men kanskje heller mer på bølgelendge her enn jeg gjør mange ganger med andre mennesker andre steder. Om det da er over eller under snittet i smarthet i forhold til andre her inne har jeg ingen kvalifisert mening om. Men jeg er helt sikker på at jeg ikke er av de ALLER smarteste. Det er noen her jeg tror er grusomt smarte. Også i forhold til andre her inne.

Gammel 08-10-10, 00:27   #104
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler meg ikke som en av de smarteste nei, men jeg tror jeg er smartere i virkeligheten, enn hva jeg fremstår som her. Jeg er ganske klønete til å formulere meg skriftlig, og jeg bruker sjeldent mye tid på innlegg osv.

Tror nok jeg kunne kommet meg mye opp på "smartingrankingen" her inne om jeg gadd gjøre meg mer flid og tenke litt mer før jeg poster....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:31   #105
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ammehjerne = grøt, så nei.

Spør meg igjen om et snaut år.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:34   #106
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan måler man egentlig "smarhet"?
Avhenger det av hvor kunnskapsrik du er?
Hvor høy iq?
Hvor stor sosial intelligens man har?
En miks av alle?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg føler meg ikke som en av de smarteste nei, men jeg tror jeg er smartere i virkeligheten, enn hva jeg fremstår som her. Jeg er ganske klønete til å formulere meg skriftlig, og jeg bruker sjeldent mye tid på innlegg osv.

Tror nok jeg kunne kommet meg mye opp på "smartingrankingen" her inne om jeg gadd gjøre meg mer flid og tenke litt mer før jeg poster....

Det tror jeg om meg selv og. Jeg er vel i grunn mer verbalt smart en jeg er skriftlig smart.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:40   #107
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hehe ja det gjelder for meg og. Men jeg er impulsiv og ikke perfeksjonist. Mangler struktur og.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:44   #108
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Øh, nei - jeg kan vel ikke akkurat si jeg setter meg selv så høyt, det finnes langt mer velartikulerte damer her inne enn meg ... Men jeg tror ikke jeg er så fjasete i virkeligheten som jeg muligens, tidvis kan fremstå som her inne!

Gammel 08-10-10, 00:47   #109
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hvordan måler man egentlig "smarhet"?
Avhenger det av hvor kunnskapsrik du er?
Hvor høy iq?
Hvor stor sosial intelligens man har?
En miks av alle?

Det tror jeg om meg selv og. Jeg er vel i grunn mer verbalt smart en jeg er skriftlig smart.

Jeg tror også at en del her er mer opptatt av å virke smarte enn andre. Skulle vært spennende med en timer på posteskjemaet i forumet, så kunne man sett hvor lang tid medlemmene har bruke på å pønske ut det de poster. Om man så skal veie innleggets "substans" i forhold til relevans i diskusjonen, gode poeng OG i forhold til tiden som ble brukt, så kunne man fått et helt annet inntrykk av hvem som hadde en kjapp "CPU" innabords, eller ikke.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:54   #110
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror også at en del her er mer opptatt av å virke smarte enn andre. Skulle vært spennende med en timer på posteskjemaet i forumet, så kunne man sett hvor lang tid medlemmene har bruke på å pønske ut det de poster. Om man så skal veie innleggets "substans" i forhold til relevans i diskusjonen, gode poeng OG i forhold til tiden som ble brukt, så kunne man fått et helt annet inntrykk av hvem som hadde en kjapp "CPU" innabords, eller ikke.

Du kan nok ha et poeng.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 00:56   #111
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, jeg anser meg ikke som en av de smarteste. Men jeg er grubler og reflekterer over det meste for det.

Gammel 08-10-10, 01:11   #112
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke en av de smarteste, nei.

Men jeg tror kanskje jeg fremstår mindre smart enn jeg faktisk er. Både fordi jeg har en solid utdannelse og relativt dyp kunnskap på et par felter som jeg i liten grad bruker på forum og fordi jeg skriver så raskt at det blir plenty av touch-feil som jeg sjelden gidder å rette opp. Dessuten har jeg vært på forum i ganske mange år, og har på mange områder "diskutert meg ferdig" i større ambisiøse tråder for lenge siden - så det gjør jeg ikke så mye her.

Også er jeg relativt god i TP. Merkelig hva en hjerne klarer å huske av diverse crap, når man må slå opp vaffeloppskrift hver bidige gang man skal lage dem.

Gammel 08-10-10, 01:17   #113
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvordan man renser stekeovnen. Og at man skulle kjøpe skolisser.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 01:36   #114
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg anser meg som relativt intelligent.
Eller, jeg gjorde det, helt til jeg entret FP.
*selvinnsikt*

Hva FP anser meg som, aner jeg ikke, men om jeg skal bruke kontrollpanelet som indikator, så sier jeg visst noen smarte ting i ny og ne.

Gammel 08-10-10, 01:36   #115
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nop. Jeg er ikke spesielt smart, hverken her eller der, men jeg er klok på noen områder. Jeg greier meg, likzom.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 01:39   #116
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Nop. Jeg er ikke spesielt smart, hverken her eller der, men jeg er klok på noen områder. Jeg greier meg, likzom.

Men du er pen, da. Og lager fine klær.

That's gotta count for something.

Gammel 08-10-10, 01:55   #117
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For å være ærlig? Nei.

I mange andre settinger kan jeg godt innbille meg at jeg er i toppskiktet, men ikke her inne.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 02:04   #118
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

På ingen måte.

Jevnt over anser jeg meg selv som mer enn bra nok. Men ikke schmartest.

Gammel 08-10-10, 02:08   #119
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Nope, jeg er nok overhodet ikke av de smarteste her inne.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 02:17   #120
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Her inne er det så mange smarte og velformulerte at jeg føler meg dum, dermed åpner jeg veldig sjelden min munn i diskusjoner selv om jeg har en mening.

I Det Virkelige Livet tror jeg at jeg er muligens litt over middels. Jeg kan litt om veldig mye, og mye om noen veldig få temaer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.