|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Hehe nei. Jeg er over gjennomsnittet smart, men jeg er overhodet ikke av de smarteste. Men jeg har en sjarmerende personlighet.
|
|
|
#103 |
|
Off the map.
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Det eneste fortrinnet jeg har her i livet er mitt relativt raske hode. Jeg er ikke like velformulert som veldig mange her, men føler meg på ingen måte handicappet i forhold til de fleste her inne. Men kanskje heller mer på bølgelendge her enn jeg gjør mange ganger med andre mennesker andre steder. Om det da er over eller under snittet i smarthet i forhold til andre her inne har jeg ingen kvalifisert mening om. Men jeg er helt sikker på at jeg ikke er av de ALLER smarteste. Det er noen her jeg tror er grusomt smarte. Også i forhold til andre her inne.
|
|
|
#104 |
|
Pauset
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg føler meg ikke som en av de smarteste nei, men jeg tror jeg er smartere i virkeligheten, enn hva jeg fremstår som her. Jeg er ganske klønete til å formulere meg skriftlig, og jeg bruker sjeldent mye tid på innlegg osv. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Ammehjerne = grøt, så nei.
|
|
|
#106 |
|
awesom
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Hvordan måler man egentlig "smarhet"?
Det tror jeg om meg selv og. Jeg er vel i grunn mer verbalt smart en jeg er skriftlig smart.
|
|
|
#107 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Hehe ja det gjelder for meg og. Men jeg er impulsiv og ikke perfeksjonist. Mangler struktur og.
|
|
|
#108 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Øh, nei - jeg kan vel ikke akkurat si jeg setter meg selv så høyt, det finnes langt mer velartikulerte damer her inne enn meg ... Men jeg tror ikke jeg er så fjasete i virkeligheten som jeg muligens, tidvis kan fremstå som her inne!
|
|
|
#109 |
|
Pauset
|
Jeg tror også at en del her er mer opptatt av å virke smarte enn andre. Skulle vært spennende med en timer på posteskjemaet i forumet, så kunne man sett hvor lang tid medlemmene har bruke på å pønske ut det de poster. Om man så skal veie innleggets "substans" i forhold til relevans i diskusjonen, gode poeng OG i forhold til tiden som ble brukt, så kunne man fått et helt annet inntrykk av hvem som hadde en kjapp "CPU" innabords, eller ikke. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
awesom
|
Du kan nok ha et poeng.
|
|
|
#111 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Nei, jeg anser meg ikke som en av de smarteste. Men jeg er grubler og reflekterer over det meste for det.
|
|
|
#112 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Ikke en av de smarteste, nei.
|
|
|
#113 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#114 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg anser meg som relativt intelligent.
|
|
|
|
#116 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Men du er pen, da. Og lager fine klær.
|
|
|
|
#117 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?For å være ærlig? Nei.
|
|
|
|
#118 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?På ingen måte.
|
|
|
#120 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Her inne er det så mange smarte og velformulerte at jeg føler meg dum, dermed åpner jeg veldig sjelden min munn i diskusjoner selv om jeg har en mening.
|
![]() |
|
|