|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg tør påstå at vi er mer anstendig en gjennomsnittlige forum. Det er anstendig å tenke såpass mye på mottakeren at man tenker gjennom språk og ordvalg.
|
|
|
#162 |
|
rakkarpus
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
|
|
|
#163 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Eg reknar meg sjølv for å vere over snittet smart, men absolutt ikkje den smartaste her inne.
|
|
|
#164 |
|
Pauset
|
Joika sa det jeg vil si. Sist redigert av Jessica : 08-10-10 kl 11:58. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Nei, det gjør jeg ikke. Derfor er jeg mest en observatør, suger til meg av andres kunnskap
|
|
|
#166 |
|
guru advisor
|
Og her er kanskje problemet for de som er nye eller som ikke ser så mange sider av formuet. Det tar tid å komme inn på folk, og umiddelbart kan tonen oppfattes som litt vel tøff og gladarrogant i noen sammenhenger. Jeg husker jeg reagerte på det selv da jeg var ny her og ikke kjente en eneste en. Sist redigert av Minerva : 08-10-10 kl 12:07. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg syns det er utrolig flott å ha et forum hvor det finnes mange flotte oppegående damer (og noen få menn) som har masser av kunnskap på mange forskjellige områder!
|
|
|
|
#168 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Middels. Jeg mener jeg har skrevet et blogginnlegg for lenge siden også, om et liv i middelmådighet. Middels smart, middels pen, middels lykkelig, middels godt humør, osv.
|
|
|
#169 |
|
guru advisor
|
Du er helt sikkert det hvis du tenker etter. Slå hjul? |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
For ikke å snakke om at her møter du også mange menn! Det blir det vel ikke så mye av på NM?
"The most likely way for the world to be destroyed, most experts agree, is by accident. That's where we come in. We're computer professionals. We cause accidents." - Nathaniel Borenstein Pappa til G2002, G2003, G2009 og G2012. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Inntil jeg begynte å studere det yrket jeg er utdannet i trodde jeg at jeg var god til å synge. Det viste seg at jeg jaggu var middels til det også.
|
|
|
#172 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Ja, at det er menn her inne er absolutt eit stort pluss! Kunne godt vore fleire.
|
|
|
#173 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#174 |
|
Mother of Dragons
|
Det er noen menn her ja, og det er veldig veldig bra. Det er ikke meningen at dette skal være et mammaforum. Det er et foreldreforum.
|
|
|
#175 |
|
*_*
|
Det der var alt for sympatisk, synes jeg.
|
|
|
|
#177 |
|
har tatt seg sammen
|
Jeg er så domm at jeg signerer denne. Beste så langt!
|
|
|
#178 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Tja, smart og smart. Jeg føler meg ikke dum, men heller ikke smart som det vises til i denne tråden. Jeg er smart på veldig mange områder, og kan utrolig mye unyttige ting. Jeg har tatt noen utrolig lite smarte valg i løpet av livet, og også mange virkelig gode.
|
|
|
#179 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jg liker applaudering av smarthet, jeg. Alt for mye crap på forum og diskusjoner på nett, herlig med en motvekt - der det faktisk lønner seg å diskutere sakelig.
|
|
|
#180 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?Jeg føler meg intelligent nok igrunnen, men er neppe blant de smarteste på FP. |
|
|
|
![]() |
|
|