Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Plassering på fly

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-10, 23:30   #11
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Plassering på fly

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Skikkelig uhøffelig av deg! Og seteplasseringen er vel noe du burde ordnet da du bestilte biletten eller ved innsjekk.. ?

Signerer Teofelia.

Nå var tilfeller slik at jeg hadde forhåndsinnsjwkket via Mail og valgt sete ved vinduet, det var noe feil med innsjekken på flyplassen som gjorde at jeg ble flyttet, jeg kom først inn på flyet, satt meg innerst på min rad. Måtte uansett ha flyttet meg, spurte vedkommende om det var greit at jeg ble sittende. Noe som i følge han var greit selv om jeg fikk inntrykk av at han var grinete. Jeg sa jeg kunne flytte meg om det var et problem, noe han benektet. Å rødprikke for noe sånt er bare barnslig. Da har dere alt for lite å irritere dere over her i verden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.