|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?
Sist redigert av Fruktflua : 10-10-10 kl 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Eller lyseblått:-))) Bare sånn for å spore litt av... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Stål. Tidløst og greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Om stål fortsatt er inn eller ut, skal jeg ikke påta meg å vite med sikkerhet, men at noen kan hevde at det er tidløst, når det ikke har vært i vanlig salg i mer enn 15(?) år, det er jammen en kreativ bruk av ordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Er litt avhengig av kjøkkenet synes jeg. Da vi pusset opp forrige kjøkkenet fra bunnen i 2003 tok vi alle hvitevarer i stål og var veldig fornøyde med det, dritfint kjøkken! Men i vår nye leilighet er kjøkkenet noe mindre og da fant vi ut at stål brøt opp linjene for mye og gikk for hvitt. Jeg føler at det får kjøkkenet til å se litt større og på et vis renere ut. Strålende fornøyde med det og!
![]() |
#47 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Jeg regner med stål blir ut en eller anne gang, men at det er det nye furu tror jeg ikke. Veldig mye blir sammenlignet med "det nye furu", men forskjellen er jo at furu var typisk norsk. Veldig norsk. Og at vi hadde det i alle rom på alle ting fra sofa, bord, skap, kjøkken, panel, listverk, rammer osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Jeg ville valgt hvitt.
![]() |
#49 |
Ringskrømt
|
Pøh! :ser inn i glasskula:
![]() |
#50 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Når noe har vært så absurd in som børstet stål var rundt 2000, så blir det også absurd ut. Det er sånn syklusene fungerer. Det er jo også allerede flere år siden sorte hvitevarer var nytt og spennende, men på samme måte som furu hang igjen kun i Norge i mange år, har børstet stål også gjort det.
![]() |
#51 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Historieløst? Come on.
![]() |
#52 |
Elsker gamlis- godis
Henger stål bare igjen i Norge? Hva er in i andre land? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Slik stor 90 cm gasskomfyr som vi har har da virkelig vært vanlig i store deler av verden i genrasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Jeg synes hvite hvitevarer er penest til hvitt kjøkken, det ser mer helhetlig ut. Men jeg ser jeg er i mindretall.
![]() |
![]() |
#55 |
heimføing
|
Kommer tilbake til denne om fem år, men tipper du har rett.
Enig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Jeg vurderer nå å kjøpe bygg-inn-kjøleskap siden det er IKEA-kjøkken og burde være en smal sak. Eller kanskje ikke, siden forrige eier ikke har gjort det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Princess Skids and Scars
|
Ut er det vel strengt tatt allerede hos de aller mest trendy, så det holder nok ikke alt for mange årene hos oss vanlig dødlige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bare sær
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Hvitt. Hvitt er aldri feil. Jeg husker mange fargetrender, brune komfyrer, røde komfyrer, tilsvarende på bad, sitrongult og grønt. Og mens jeg er i gang - mosaikkfliser.
![]() |
#60 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Men med integrert må man vel gå for hvitevarene kjøkkenprodusenten fører, sant? :vil ikke ha IKEA-varer: |
![]() |
![]() |
|
|