Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvilket flysete foretrekker du når du flyr alene?
Midtgang 60 41,96%
Vindu 69 48,25%
Hipp som happ 12 8,39%
Annet 2 1,40%
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 22:01   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spinoff: Hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?

Jeg har selv helt klare preferanser og foretrekker alltid midtgang når jeg reiser alene. Får småklaus, og kvier meg for å gå på do etc. hvis jeg sitter ved vinduet med ukjente folk på rekka. Midten er selvsagt mest pyton uansett på fulle treerrekker.

Når jeg reiser med kjente så foretrekker jeg fortsatt midtgang på korte-middelslange turer, men kan godt ta vinduet på veldig lange turer hvor jeg forventer å sove meg gjennom) HAr ikke hatt så lange turer siden før jeg fikk barn, det ville vel kanskje vært mer nærliggende med midtgang hvis du har barn med?)

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:02   #2
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?

Innerst, jeg liker å se ut vinduet

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:02   #3
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Midtgang.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:02   #4
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Midtgang, så langt fram som overhode mulig! :flyskrekk:

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:03   #5
Albertine
Passiv

Standard

Vindu. Alltid vindu.

Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:03   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?

Vindusplass nest bakerst.

Gammel 10-10-10, 22:04   #7
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nødutgang. Spesielt 10 A eller F på de 737-ene som har en toseter foran.

Eventuelt første klasse eller business.

Gammel 10-10-10, 22:04   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Nødutgang. Eller vindu, langt fremme.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:05   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vindu - så jeg har noe å lene hodet mot

Gammel 10-10-10, 22:05   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker vindusplass om jeg reiser alene. Helst på første rad på høyre side av flyet for da er det god benplass. Da kan jeg snu meg vekk uten å se folk uansett hvilken vei jeg snur meg om jeg vil sove/slappe av litt. Jeg hater midten når jeg reiser alene (etter en tur hvor jeg havnet mellom et søskenpar som bare kranglet over meg, men ingen ville bytte med meg), men midtgang går bra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:06   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vindu.

Gammel 10-10-10, 22:06   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vindu. Da kan jeg sove uforstyrret og trenger ikke å flytte meg for at andre skal på do og slikt. (Har jeg med barn, vil han helst sitte ved vinduet, så da "foretrekker" jeg å sitte i midten.)

Gammel 10-10-10, 22:07   #13
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vindu. Jeg sover alltid på fly hvis jeg reiser alene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:08   #14
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vindu. Eller business class selvsagt, men det har jeg bare fått en gang da jeg kløna det skikkelig til og glemte å sjekke inn. Jeg fikk så mye tyn fra sure medpassasjerer at jeg tror BA syntes synd på meg og ga meg brede skinnseter, en hel rad alene og champagne. Enda jeg holdt på å forsinke flyet.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:14   #15
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Vindu. Eller business class selvsagt, men det har jeg bare fått en gang da jeg kløna det skikkelig til og glemte å sjekke inn. Jeg fikk så mye tyn fra sure medpassasjerer at jeg tror BA syntes synd på meg og ga meg brede skinnseter, en hel rad alene og champagne. Enda jeg holdt på å forsinke flyet.

Nice ... Det er lenge siden jeg opplevde å bli oppgradert, og businessclass betaler jobben bare helt unntaksvis for tiden.

bm :supermonkey:

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:17   #16
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Ved vinduet. Reiser aldri lange turer alene, så når jeg først har satt meg har jeg ikke tenkt å reise meg igjen før flyet har landet. Jeg gidder heller ikke å presse meg fram for å være den første ut av flyet, så da synes jeg det er best å sitte innerst og ta livet med ro.

Gammel 10-10-10, 22:17   #17
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Vindu. Jeg er barnslig nok til å synes det er gøy å lete etter huset mitt eller huset til Oldemor eller huset til svigers og sånt mens vi letter eller lander.

Gammel 10-10-10, 22:19   #18
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Midtgang.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:21   #19
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Midtgangen. Jeg sitter heller alene enn å sitte med reisefølge som ikke vil sitte i midten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 22:24   #20
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Vindu. Plass 13A. Reiser kun korte turer alene, men er også barnslig og elsker å se på skyene.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.