Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal/avbefal meg trehjuling til ettåring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 13:39   #21
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal/avbefal meg trehjuling til ettåring?

Babyjoggeren er jo et par tusen billigere enn de andre, er det noen åpenbar grunn til det?

Gammel 10-10-10, 14:48   #22
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Babyjoggeren er jo et par tusen billigere enn de andre, er det noen åpenbar grunn til det?

Det er litt mer finesser med OTH og TFK. Man kan bytte trekk osv.
Og man får kjøpt mye mer tilbehør, men jeg behøver for min del ikke tilbehør som heter det samme som vogna. Det er gjerne dyrere, og det går an å finne billige og gode alternativer som passer like godt.
Mitt inntrykk er at det ikke er kvalitetsmessige forskjeller på vognene, påtross av ganske stor prisforskjell.

Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 15:36   #23
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

tfk kan kjøpes billigere fra tyskland. både den nye og den gamle versjonen. den har og en veldig god og stor bag om dere skal ha flere barn senere. jeg har reisebagen og limetrekk som jeg kjørte fra babyjungle.nl nettopp til nesten ingenting.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 15:52   #24
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Over mitt lik. De og de der Stokke-vaskebretta er forferdelige. Det er den eneste sterke meningen jeg har om barnevogner.

Bytte vogn er nok en god bekkenting, ja. Ingen som har meninger om City Elite, forresten? Det var noe med slåkjaptsammen-mekanisme der som noen skrøt av en gang her et sted tror jeg kanskje?

Vi har City Elite til Storebror, kjøpte den da han var 10 mnd, og han bruker den fortsatt.

Ulemper: Den er lett, hvis det henger tung stelleveske på håndtaket og barnet ligger i vogna, så kan den lett bikke.
Men stelleveske på når barnet sitter har jeg aldri opplevd problemer med.

Fordeler:
Legges sammen på 1-2-3.
Lett, veldig lett.
Lett å trille.
Stoooor sittedel, vår 3 åring er 101 cm lang og 19 kg, og sitter som en konge i den.
Veldig god solskjerming.

Baby som roper, får skrive mer siden

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-10, 15:58   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Anbefal/avbefal meg trehjuling til ettåring?

Jeg har OTH og er godt fornøyd, men skulle jeg kjøpt vogn idag hadde det blitt en babyjogger city elite. Genial, lett og med et helt utrolig bra sammenlegningssystem. Og kallesjen som kan dekke nesten hele ungen og virkelig være solskjerming ved behov.

Gammel 10-10-10, 16:07   #26
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Lillesøster har TFK nå.
Grunnen til at hun fikk den er at jeg synes den er litt lunere, den er stødigere og hun sover alle duppene sine ute, og da er det greit å slippe å sjekke vogna absolutt hele tiden.

Men begge vognene er utrolig gode vogner.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 21:59   #27
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Vi gikk over fra Emmaljunga til Easywalker Sky da sønnen vår ble ett år. Angrer ikke på det valget nei!

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:35   #28
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne tenkt meg å prøve Easywalker qtro. Synes den ser super ut.

http://www.babyjungle.nl/Easy-Walker...0-p-16281.html

Men er redd jeg ville angret på å selge TFK vogna.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.