Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 15:34   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

I denne diskusjonen er jeg helt på linje med Skilpadda. :bombe: Jeg vil også gjerne si at jeg i grunnen synes at nedsettende karakteristikker av "noen" og "enkelte" er langt verre enn direkte trefninger. Det er noe ved ansvarsfraskrivelsen som får opp piggene mine.

Jeg synes ikke vi skal bli snille og kjedelige. Dette skal jo være et forum med litt snert og smell i, synes jeg.

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Skjønner ikke helt hvorfor du kommer inn på Sitron Oppfattet du som om at jeg mente henne? Da tar du feil.

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Men gir noen utrykk for at en person har oppført seg ufin så¨går det jo ann å ta det til etterretning.

Allerede nå har mange misoppfattet deg til gangs. Jeg trodde også du snakket om Sitron. Betyr det at du ikke er annerledes enn oss dødlige?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

En gang i tiden var det en tråd på NM der noen spurte etter fordommer mot folk fra ulike deler av landet. Jeg ramset opp de fordommene jeg kunne komme på mot nordlendinger, trøndere, vestlendinger og østlendinger, og regnet med at de fleste ville kunne bli fornærmet, men den eneste reaksjonen jeg fikk var fra en østlending som var fornærmet fordi jeg sa at østlendinger er nærtagende.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

For meg er ikke dette noe negativt. Men at noen av mafian er skumle innimellom, ja det synes jeg .

Dette har fascinert meg lenge. Også på NM. "Nei, jeg tør ikke bevege meg utenfor klubben min, jeg, for alle er så skumle." Samme med de som skriver at de holder seg unna opphetede diskusjoner. Venter de på tråder om bæsj og gardiner, tro?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Her regner jeg med at du blant annet sikter til det jeg har skrevet. Utifra det du skriver tenker jeg at du er mye mer "inne" i forumet enn meg og har mer oversikt over brukerne. For meg er de fleste en stor grøt av nick enda. Noen få har utmerket seg på en eller annen måte, men de fleste "kjenner" jeg ikke enda. Det ville derfor vært vanskelig for meg å ramse opp nickene til de jeg mener gjør det ene eller det andre.

Oj, så bra at forumpolitiet er her.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.