|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
La Guardia, JFK eller NewarkHvilken flyplass kommer man egentlig raskest inn til NY fra, gjerne med tog om det er praktisk? Sist redigert av Pelen : 13-10-10 kl 04:52. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: La Guardia, JFK eller NewarkJFK og LaGuardia er vel lettest å komme inn til sentrum fra. Jeg har flydd til alle tre og synes vel kanskje JFK og LG er greiest. Newark ligger i NJ så det er lengere unna.
|
|
|
|
#3 |
|
Profesjonelt paranoid
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: La Guardia, JFK eller Newark
Nja, Newark og JFK ligger omtrent like langt unna Manhattan. Googlemaps sier hhv. 14,6 og 16,4 miles og 27 min. kjøretid (1t 10 min. «in traffic» |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: La Guardia, JFK eller Newark
Takk for svar, ja slik ser det ut på kart, det fant jeg ut også. La Guardia har jeg aldri vært på, men den flyplassen ser nærmest ut. Noen som har erfaringer med tog, taxi eller lignende derfra til Manhattan? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: La Guardia, JFK eller NewarkHar vært på JFK og Newark - det var greie avstander begge deler, ca. like langt, men kanskje mindre trafikk mot Newark. Det siste kan dog ha noe å gjøre med reisetidspunkt, både hva gjelder klokkeslett og sesong.
|
![]() |
|
|