Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 20:42   #361
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Det er vanskelig å si, er de motorisk godt utviklet? Litt av poenget med WB er jo at de skal kunne ha full kontroll på den. Hvis barnet hadde fylt to år pleide jeg å si at de kunne kjøpe den store. Mindre den små. Men det er mye morro med den likevel om de ikke ruler den på stuegulvet med en gang da. Når det er sagt har min som er 3 i april fremdeles mye glede av sin. 4.5 åringen også. Og han nevøen da.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:49   #362
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Det er vanskelig å si, er de motorisk godt utviklet? Litt av poenget med WB er jo at de skal kunne ha full kontroll på den. Hvis barnet hadde fylt to år pleide jeg å si at de kunne kjøpe den store. Mindre den små. Men det er mye morro med den likevel om de ikke ruler den på stuegulvet med en gang da. Når det er sagt har min som er 3 i april fremdeles mye glede av sin. 4.5 åringen også. Og han nevøen da.

De har visst ikke inne bien i liten, så da tror jeg bare jeg beholder de store. Er de alt for svære så får jeg bare gjemme dem bort en stund.

Jeg tror de er nokså gjennomsnittlige mtp motorisk utvikling. De øver seg mye på gåing for tiden. Aurora har jo dysmeli på den ene hånden, men hun holder seg godt med den ene hånden og støtter med den andre.

Gammel 06-10-10, 20:54   #363
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

La meg gjerne høre hvordan det går. Ikke at jeg er i den bransjen lenger, men hvis de passer supert trenger jeg jo ikke si noe neste gang noen kjøper til noen under to! De er supre uansett. Jenten min går tur med sin hehe.

Tre stk!
Gammel 06-10-10, 20:57   #364
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

La meg gjerne høre hvordan det går. Ikke at jeg er i den bransjen lenger, men hvis de passer supert trenger jeg jo ikke si noe neste gang noen kjøper til noen under to! De er supre uansett. Jenten min går tur med sin hehe.

Will do! På riktige leker står det jo fra to år, så de er nok uansett litt for store enda. Jeg er bare alltid redd for å kjøpe ting for smått, spes. siden de er to stk, og det går fort mye penger. Er de for store, så får de jo uansett glede av dem etterhvert.

Hva står WB for forresten?

Gammel 06-10-10, 21:01   #365
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Wheely bug. :-) Det er det de heter. Du kan se på www.wheelybug.com eller noe sånt. De er australske!

Tre stk!
Gammel 06-10-10, 22:01   #366
kiki

kiki sin avatar

Standard

Wheely bug. :-) Det er det de heter. Du kan se på www.wheelybug.com eller noe sånt. De er australske!

Takk

Gammel 08-10-10, 19:10   #367
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var og kjøpte denne til lillesnupp i dag - er name it, og virker helt toppers for henne som elsker å gå i kjoler og skjørt

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:03   #368
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Kjøpt kjoler til jentene, 50% på Noa Noa på en lokal butikk her

Kjøpte også en nydelig cardigan som passet til, men finner ikke bilde av den på nett.

Gammel 12-10-10, 12:28   #369
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Denne til vesla

Og disse - greit å være tidlig ute!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 12:36   #370
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Hvor fant du kalenderne Embriksmamma?

Gammel 12-10-10, 12:43   #371
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hvor fant du kalenderne Embriksmamma?

Playmobilbutikken.no

Fikk mail om at pakken var sendt bare et par timer etter at jeg bestilte - ikke verst! Kjøpte kalendre derfra i fjor også, veldig fornøyd med både varer og service.

When tomorrow comes
Gammel 12-10-10, 12:45   #372
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Playmobilbutikken.no

Fikk mail om at pakken var sendt bare et par timer etter at jeg bestilte - ikke verst! Kjøpte kalendre derfra i fjor også, veldig fornøyd med både varer og service.

Å ja, så klart. Enda jeg kjenner mannen så glemmer jeg at han selger playmo. Må bestille den der.

Gammel 12-10-10, 13:23   #373
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Embriksmamma, kjøper du til minste også? Du tror ikke det blir litt komplisert?

Gammel 12-10-10, 13:31   #374
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Den ene er til 17-åringen... Hun er utvekslingsstudent i Belgia dette skoleåret og gutta vil sende en "hestekalender" til storesøster'n sin. Barnslig men gøy! Hun driver med hest så de syntes den passet perfekt.

Vesla skal få en annen kalender, men vet ikke riktig hva enda... Bir nok hjemmelaget til henne.

When tomorrow comes
Gammel 12-10-10, 13:34   #375
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

De luene her i ull, som poden skal gi til venninner til jul.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 21:49   #376
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Snuppa fikke bestemme selv hva hun ville ha og denne gangen valgte hun noe annet enn rååååsa gitt, bortsett fra lua. Grønn jakke og svart genser fra Geggamoja falt i smak når hun pakket opp men den grå buksa måtte returneres dessverre. Dessverre var den for lang i skrittet selv om benlengden var fin.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 21:58   #377
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny nattdrakt i ull/bomull fra Claire Kids. Bilde her

Gammel 12-10-10, 22:18   #378
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

+ to tights som jeg ikke finner bilde av

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 07:55   #379
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Til sjuåringen:

Nova Star har fantastiske bukser!

When tomorrow comes
Gammel 13-10-10, 10:05   #380
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Til vesla

When tomorrow comes
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.