Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Britneysladder

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 18:41   #1
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Britneysladder

Som gammel pønker må jeg si at jeg synes aldri dama har sett så lur ut før jeg,.... Og nå er amerikanerne og barnesikring litt på en annen arena en oss, ikke like glad i overformynderi der har mange grunder til å ikke kalle mitt neste barn Britny ,men det har mere med de ufyselige lydene hun har det med å presse frem og som div. djer har en uforklarlig trang til å sette på.

Go brittney... barbering var et skritt i riktig retnig( ta litt lengere ned neste gang og få med hele hodet.)

(OG bare for å ikke få en haug av hysterikere på nakken, men det KAN jo ikke skje her inne her er vi jo så siviliserte ....Nei barnesikring i bil er ikke overformynderi selv om mange kan ha mere meninger om andres valg en de strengt tatt har noe med...Jeg driver med bilsikring selv og går for å være i den religiøse enden av skalaen men bakovervendt til fylde 17 og dødsstraff for røyking i nærheten av en bil som skal eller har frakktet barn, livsvarig om kun føreren en gang har vært barn)

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:33   #2
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Som gammel pønker må jeg si at jeg synes aldri dama har sett så lur ut før jeg,....

Enig. Har hatt den sveisen selv, jeg. Var så fint så!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 19:59   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes synd på henne, hadde jeg fått så mye offentlig kritikk på alt jeg gjorde med barna, vekta mi, utseendet generelt hadde selvtilliten og psyken vært helt på bånn. Hun trenger nok å få en pause ja.
Ikke dermed sagt at hun ikke har gjort mye rart, veldig trashy en del av det, og det har forundret meg at hun orket å feste så hardt bare få måneder etter siste fødsel. Men det igjen er sikkert en reaksjon på bruddet, vi er vel mange som har tatt i litt på festefronten etter et brudd (dog uten barn).

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.