Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg finner ingen fine skoletter!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-10, 11:59   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg finner ingen fine skoletter!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

FOrøvrig har de lola ramona-skoene her: http://www.trendsaetter.dk/shop/lola-ramona-846p.html

Dog med en fiffig løsning på brett.

*lola ramona goes seilerstøvler anno 1987*

Hm, lurer på om de er foret helt ned i tåa? Det hadde jo vært praktisk. Jeg ville ikke brukt dem på seilerskoviset altså. Jeg har virkelig falt litt for de der.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, nei, Glitter avskyr jo el Naturalista!

Ja, jeg fikk litt sånn "my eyes, my eyes!" jeg nå.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Og jeg innbiller meg at hun ikke liker kilehæl heller.

Joda, pene kilehæler liker jeg godt. Jeg har et par rålekre røde støvletter fra Fly med kilehæl, men trenger noen lave nå.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 12:01   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg har lagt av disse til meg selv og de er superfine til både jeans, vide bukser og skjørt/kjole. Semsket skinn og kul kilehæl fra Filippa K

De var pene! Er litt usikker på semsket skinn i salte vinter-Oslo, riktignok.

Gammel 12-10-10, 12:07   #43
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De var pene! Er litt usikker på semsket skinn i salte vinter-Oslo, riktignok.

Godt poeng. Selv med gode runder impregneringsspray kan nok skinnet bli skjoldete med mye salt ja. Jeg tenker vel egentlig å bruke de til mer "fingåing", og satser på en snøfri vinter.

Til hverdagsbruk har jeg comfy UGGs med grov såle og de er jo som kjent ikke i kategorien fin eller skoletter

Gammel 12-10-10, 12:08   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må jo prøve.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 12:17   #45
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Salt er jo ofte et problem, ja. Men tørk av skoene med en gang du kommer inn (ha en fille til dette liggende i gangen og på jobben). Og siden de er svarte lar det seg også gjøre å bruke littegranne skokrem og forsiktig dekke over saltrennene.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 12:18   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Til hverdagsbruk har jeg comfy UGGs med grov såle og de er jo som kjent ikke i kategorien fin eller skoletter

Nei, UGGS vil jeg ikke bli sett verken død eller levende i, gitt. Kanskje til nød inne i ei hytte på fjellet.

Jeg trenger skoletter til hverdags, dvs. til og fra jobb, en tur på løkka, juleshopping i Berlin ( ). Ikke til lek og slafing, men heller ikke til pynt. Men de kan godt funke til pynt også, altså.

Gammel 12-10-10, 14:30   #47
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Oh, de fra Filippa var veldig fine ...alt var fint, unntatt prisen!

Gammel 15-10-10, 16:34   #48
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med disse?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 16:41   #49
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Gammel 15-10-10, 16:44   #50
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, UGGS vil jeg ikke bli sett verken død eller levende i, gitt. Kanskje til nød inne i ei hytte på fjellet.

UGG - dem e schtugg.
:bidrar:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 16:58   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så noen grønne Marc Jacobs skoletter i et moteblad her.

Gammel 15-10-10, 17:11   #52
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 15-10-10, 17:17   #53
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt noen enkle grå med kilehæl og glidelåser i sidene, Sixtyseven fra lillevinkel.no.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 17:29   #54
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har Maja Boot frå Bianco, i heilsvart. Ankelstøvlett med kilehæl. Heilt rein, utan noko dilldall.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:55   #55
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kom over disse:

Gammel 16-10-10, 23:58   #56
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Og disse:

Gammel 16-10-10, 23:59   #57
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

De første var fine Agurke! De, og de nest øverste røde til Nessie. Hvor er de fra?

De andre var også kule, men kanskje ikke så praktiske?

Gammel 17-10-10, 00:34   #58
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

De første er fra Filippa K. Dyre da. De andre var vel ikke de mest praktiske nei.

Gammel 17-10-10, 00:41   #59
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Disse var heller ikke så verst:

Gammel 17-10-10, 00:41   #60
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nessie: De med kilehæl over her, hvor er de fra?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.