|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#326 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om forumtone og takhøydeDa jeg skrev tyttebærjakt kom jeg på at vi ikke hadde tyttebærsyltetøy til hjortesteika i morgen. Nå har mannen vært på butikken og handlet. |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Stadig underveis
Sv: Om forumtone og takhøyde
Hehe... riktignok var den litt småfrekk, men den var jo uskyldig sammenlignet hva du kan finne på å skrive til folk |
|
|
|
|
|
#330 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Om forumtone og takhøydeNooria og sitron, og andre...
|
|
|
#331 |
|
Absolut ateist
|
Det bryr meg ikke om du er frekk, om du rødprikker meg for å kommentere at du også har lov og setter på patetiske små knisesmilier; poenget er at du og slike som deg ofte er de som skriker høyest om slike slemminger som meg. Men siden du og dine er totalt blottet for et eneste lite snev av selvinnsikt, så fatter og begriper ikke dere at dere er like ille. Tragisk spør du meg.
|
|
|
#336 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Om forumtone og takhøydeMen jeg synes mange her inne er flinke til å få frem poenget sitt, og flinke til å diskutere - UTEN å nødvendigvis være frekk. Og jeg kjenner at det er lettere å respektere de, enn å respektere de som ofte tyr til det jeg synes kan defineres som personangrep og usakligheter.
|
|
|
#337 |
|
Pauset
|
Må bare signere deg Guniss |
|
|
|
|
|
#338 |
|
er grønn og fin.
|
Jeg kan være frekk og ingen blir såret eller opprørt over det.
|
|
|
#339 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Om forumtone og takhøydeLang tråd om mangt og meget. Jeg har ledd, blitt irritert, vært skjønt enig og rasende uenig. I bunn og grunn hadde det holdt å lese DM flotte hovedinnlegg, men alt det andre har vært riktig så undeholdene. FP hadde ikke vært det samme uten takhøyden.
|
|
|
#340 |
|
Stadig underveis
Sa du noe om selvinnsikt altså? |
|
|